Gå til innhold

luremus?

Gjest oslojenta86

Anbefalte innlegg

Gjest oslojenta86
Skrevet

Hadde fest hjemme hos meg i helgen og der var en del folk fra klassen min. Det ble til at jeg pratet en del med en av guttene i klassen. Vi har lenge hatt en god tone som venner, men ikke noe mer, så jeg tenkte ikke noe mer over dette. Senere på kvelden spurte han om han kunne få se rommet mitt. Jeg sa ja, og tenkte ikke noe mer over dette. Han ville jo selvsagt bare se hvor rommet mitt var, høflige gjester vil jo det, tenkte jeg. Vi satt i sengen og snakket en stund. Snart begynte han å ta på meg både her og der. Jeg lå litt i halvørske, og gjorde ikke så mye. Han begynte å kysse meg også, men da måtte jeg si ifra. Jeg er jomfru (det vet ikke han) og har ikke tenkt å la min første gang være med en jeg ikke ser på som noe mer enn en venn. Jeg avviste han og sa at dette ikke var så lurt. Han godtok dette, og gikk. Nå føler jeg meg så fæl! Jeg gruer meg til å komme på skolen igjen! Jeg er en person som har en tendens til å bebreide meg selv altfor mye, får utrolig lett dårlig samvittighet, og tenker at alt jeg gjør er galt. Så det jeg lurer på nå er: Var jeg en luremus? Burde jeg skjønt at det var dette han ville mye før?

Gjest Vekten87
Skrevet

du løste situasjonen fint.. og han aksepterte det. ikke noe grunn til å grue seg til å gå på skolen :)

Skrevet

Ja, du var nok litt luremus.

Ja, du burde skjønt det før hva han ville.

Men..Ingen skade skjedd, ingenting å ha dårlig samvittighet for.

Og pris deg lykkelig for att dette var en som tok nei for ett nei!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

En luremus er, sånn jeg ser det, en som legger opp til at det skal bli noe mer for så å ikke ville når det kommer til stykket. Så nei, du var ikke noen luremus.

Skrevet

Du skulle ha ligget med han så slapp du uroe deg for at han så på deg som luremus.

Skrevet

Du skulle ha ligget med han så slapp du uroe deg for at han så på deg som luremus.

he he, ja huff det kan nesten virke som DET måtte til for at hun ikke skulle få dårlig samvittighet!

Men fra spøk til alvor: Jeg syns IKKE du kunne ha skjønt lunta særlig før. Du følte deg vel overrumplet. Men neste gang sier du fra forskrekket med EN gang noen begynner å ta på deg på den måten og du ikke vil.

Skrevet

Dette var vel greit nok? Ikke noe å ha dårlig samvittghet for. Men du burde kanskje skjønne at han er litt ute etter deg.

Skrevet

Ikke tenk på det, det er lov å prøve seg, og det var vel det han tenkte. Dere liker hverandre, og han hadde deg på tomannshånd, så da er det ikke så rart om han prøvde. Men han visst nok godt at han kunne få nei, og tok jo det med fatning. Neida, fortsett å være venner dere, nå vet han hvor han har deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...