Gå til innhold

må jeg si ifra til lånekassa?

Anbefalte innlegg

Gjest studdent
Skrevet

Jeg har hybel på studiested, som jeg nå skal si opp - og heller pendle isteden. Lurer på om jeg er nødt til å si ifra til lånekassa, jeg mottar jo stipend/lån på bakgrunn av den hybelen også, men er det virkelig sånn at de finner ut av det hvis jeg sier opp hybelen?

Skrevet

Her ville jeg ha sagt fra så fort som mulig!

De har egentlig en nulltoleranse på "svindel" og dette blir da svindel om du ikke sier fra.

Har selv jobbet i l¨nekassen og vet hvilke søknader som blir avslått, og det skal ikke mere enn et sånt feilgrep før du mister all rett på lån til videre utdanning, gjelde seg videregående OG høyskole universitet!

vet jo at det er endel som sjanser på dette, men sjanser på fremtiden?

Ikke lurt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...