Gå til innhold

Til alle her


Silja

Anbefalte innlegg

Vil bare anbefale alle sammen å gå inn på internettsidene til IKS (www.iks.no) og sjekke om det skal være noen kurs eller aktiviteter i nærheten av der dere bor.

Jeg var på et kurs på IKS i vinter, og det vil jeg absolutt anbelfale andre å være med på også. Jeg lærte mye, og fikk prata med andre folk som faktisk FORSTO hva jeg prata om. Dessuten ble jeg veldig motivert for å bli frisk etter kurset, tror det har hjulpet meg "et skritt videre" på veien ut av anoreksien.

Var egentlig dritredd for å gå på kurset. Grudde meg masse i forveien... Men jeg bestemte meg for at dette skulle jeg tørre, og hvis det ble alt for fælt så kunne jeg jo bare stikke av i en pause. Men det viste seg at det var ingenting å grue seg for likevel, de andre var minst like nervøse som meg i starten, men etterhvert var det utrolig hvor åpne folk var! Jeg hadde en veldig god følelse i meg da jeg gikk hjem fra det kurset. Både fordi jeg hadde hatt det fint og lært mye, OG fordi jeg faktisk hadde turt å GJØRE NOE SELV for å bli bedre!

Så til alle dere her: tenk litt på det i alle fall. Kanskje kan dere ha god nytte av et sånt kurs også. Og det passer for alle sf`er. På kurset mitt var det en blanding av tvangspisere, bulimikere og anorektikere. Og selv om kanskje ikke alt passa for alle, så følte jeg i alle fall at alle ble tatt hensyn til.

Håper noen tar mot til seg og forsøker! Tror ikke dere vil angre!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Silja ! Takk for ditt forslag . Det er sikkert flere i forumet som vil følge ditt råd!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Silja ! Takk for ditt forslag . Det er sikkert flere i forumet som vil følge ditt råd!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

takk for tipset ditt silja..

og så får vi se om jeg engang får mot nok til å gjøre det!!

har også hørt at iks er kjempebra, og har vært på en temakveld for ca 1 år siden der en dame fra iks pratet om iks. det hørtes bra ut...

jeg er utrolig glad for at du fikk det så fint der og at du ble forstått..

masse gode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...