Gå til innhold

Hakke Hakkespett

Gjest fem kopper kaffe er bedre enn en

Anbefalte innlegg

Gjest fem kopper kaffe er bedre enn en
Skrevet

Har visst fått besøk av en hakkespett jeg. Den har hakket på husveggen min nå i 3 dager. Hva kan den gjøre av skade, og hvordan blir jeg i tilfelle kvitt den? NB! Jeg skyter ikke dyr.

Skrevet

Hakkespetter kan gjøre utrolig stor skade! Finn ut hvor den har begynt å hakke og spirke over en metallplate?

Skrevet

Er du riktig uheldig, er det vel en vernet type også......da sliter du!

Skrevet

Vi har hakkespett i et tre i hagen, og toppen på treet ser ikke ut. Men ettersom det er bare et tre, synes vi det er koselig med hakkingen. Jeg har dessverre ikke noen tips til deg.

Skrevet

Vi hadde hakkespett på hytta. En dag når den hakket på utsiden, dunket vi hardt i veggen fra innsiden. De sier at de da tror de har en rival og finner seg et annet sted. Om dette stemmer vet jeg ikke, men den kom iallefall ikke tilbake :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...