Gjest fem kopper kaffe er bedre enn en Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Har visst fått besøk av en hakkespett jeg. Den har hakket på husveggen min nå i 3 dager. Hva kan den gjøre av skade, og hvordan blir jeg i tilfelle kvitt den? NB! Jeg skyter ikke dyr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hakkespetter kan gjøre utrolig stor skade! Finn ut hvor den har begynt å hakke og spirke over en metallplate? 0 Siter
tut og kjør Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er du riktig uheldig, er det vel en vernet type også......da sliter du! 0 Siter
morsan Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Vi har hakkespett i et tre i hagen, og toppen på treet ser ikke ut. Men ettersom det er bare et tre, synes vi det er koselig med hakkingen. Jeg har dessverre ikke noen tips til deg. 0 Siter
Tralla Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Vi hadde hakkespett på hytta. En dag når den hakket på utsiden, dunket vi hardt i veggen fra innsiden. De sier at de da tror de har en rival og finner seg et annet sted. Om dette stemmer vet jeg ikke, men den kom iallefall ikke tilbake :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.