Gjest Pås Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gullet e heme! I dag er det GODT å være fra Bergen! Måtte bare få sagt det! mvh 0 Siter
Gjest Hakke peiling Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Eh... hvorfor er det spesielt godt i dag da? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Eh... hvorfor er det spesielt godt i dag da? Nei det kan du gjerne si! Det er ALLTID godt å være fra Bergen. Skulle sagt at i dag er det SPESIELT godt, og du hadde visst grunnen hvis du leste aviser overhodet! :-) Brann har tatt gull, og for en som er gift med en mann som har ventet hele livet på akkurat det, og som har overført sin lengsel til sine to barn, er dette helt spesielt! mvh 0 Siter
Piraye Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gullet er så langt på videvanke som det går an å komme. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gullet er så langt på videvanke som det går an å komme. Pøh på deg! Vi har ventet... og vi har ventet! 0 Siter
Piraye Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Pøh på deg! Vi har ventet... og vi har ventet! :-) 0 Siter
Luska Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Nei det kan du gjerne si! Det er ALLTID godt å være fra Bergen. Skulle sagt at i dag er det SPESIELT godt, og du hadde visst grunnen hvis du leste aviser overhodet! :-) Brann har tatt gull, og for en som er gift med en mann som har ventet hele livet på akkurat det, og som har overført sin lengsel til sine to barn, er dette helt spesielt! mvh Hva er Brann? Fint om noen kan forklare, skjønner ingenting... Gull? Brann? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hva er Brann? Fint om noen kan forklare, skjønner ingenting... Gull? Brann? Pøh på deg også!! :-) mvh 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Nei det kan du gjerne si! Det er ALLTID godt å være fra Bergen. Skulle sagt at i dag er det SPESIELT godt, og du hadde visst grunnen hvis du leste aviser overhodet! :-) Brann har tatt gull, og for en som er gift med en mann som har ventet hele livet på akkurat det, og som har overført sin lengsel til sine to barn, er dette helt spesielt! mvh ''Det er ALLTID godt å være fra Bergen.'' Det er alltif godt å ha _vært_ i Bergen. Men det med fotballgullet syns jeg var trist selv om jeg egentlig er sånn passe interessert. Det er liksom to lag som _ikke_ fortjener noe gull av en eller annen grunn, og det er Brann og Lillestrøm. Ergo er jeg vel ikke videre glad i gult gull heller. :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer! Jeg er imponert over all entusiasmen i Bergen når det gjelder dette gullet. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer! Jeg er en ivrig fotball-fan, og skulle ønske det var Start, men vi gleder oss med dere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.