Gå til innhold

Gullet er rødt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet e heme! I dag er det GODT å være fra Bergen!

Måtte bare få sagt det!

mvh

Gjest Hakke peiling
Skrevet

Eh... hvorfor er det spesielt godt i dag da?

Skrevet

Eh... hvorfor er det spesielt godt i dag da?

Nei det kan du gjerne si! Det er ALLTID godt å være fra Bergen. Skulle sagt at i dag er det SPESIELT godt, og du hadde visst grunnen hvis du leste aviser overhodet! :-) Brann har tatt gull, og for en som er gift med en mann som har ventet hele livet på akkurat det, og som har overført sin lengsel til sine to barn, er dette helt spesielt!

mvh

Skrevet

Gullet er så langt på videvanke som det går an å komme.

Skrevet

Gullet er så langt på videvanke som det går an å komme.

Pøh på deg! Vi har ventet... og vi har ventet!

Skrevet

Nei det kan du gjerne si! Det er ALLTID godt å være fra Bergen. Skulle sagt at i dag er det SPESIELT godt, og du hadde visst grunnen hvis du leste aviser overhodet! :-) Brann har tatt gull, og for en som er gift med en mann som har ventet hele livet på akkurat det, og som har overført sin lengsel til sine to barn, er dette helt spesielt!

mvh

Hva er Brann? Fint om noen kan forklare, skjønner ingenting... Gull? Brann?

Skrevet

Hva er Brann? Fint om noen kan forklare, skjønner ingenting... Gull? Brann?

Pøh på deg også!! :-)

mvh

Gjest ChiengMai
Skrevet

mvh

''Det er ALLTID godt å være fra Bergen.''

Det er alltif godt å ha _vært_ i Bergen. Men det med fotballgullet syns jeg var trist selv om jeg egentlig er sånn passe interessert. Det er liksom to lag som _ikke_ fortjener noe gull av en eller annen grunn, og det er Brann og Lillestrøm.

Ergo er jeg vel ikke videre glad i gult gull heller. :-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Gratulerer! Jeg er imponert over all entusiasmen i Bergen når det gjelder dette gullet. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer! Jeg er en ivrig fotball-fan, og skulle ønske det var Start, men vi gleder oss med dere ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...