Persille1365381127 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Foreldrene mine var separert i syv år før de skilte seg tror jeg... 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Hmmmm - hadde vært interessant å vite hvordan det blir. Håper uansett at det ikke er aktuelt på lang tid ennå. De er gode venner, og har til og med sagt til oss at de ønsker å bli begravet sammen :-) Men hva tror du om det jeg skrev til blame - om en verdifull eiendom, å være to eiere om den? Å, det synes jeg er veldig vanskelig å ha noen formening om! Det finnes mange eksempler på at det å eie i sameie går kjempefint - men sikkert vel så mange som tyder på det motsatte. Jeg har sett flere avisartikler opp igjennom årene som omhandler særlig dette med å overta hytte i sameie. Det gis tips om avtaleregulering av det meste. Trikset er vel å inngå avtale mens man er enige og vel forlikt! ;-) Har man først gått 'i stå' mht bruksrett, oppussing/oppgradreing osv, er det vel vanskelig å komme til enighet da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.