Gå til innhold

Separasjon / skilsmisse

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Foreldrene mine var separert i syv år før de skilte seg tror jeg...

Skrevet

Hmmmm - hadde vært interessant å vite hvordan det blir. Håper uansett at det ikke er aktuelt på lang tid ennå.

De er gode venner, og har til og med sagt til oss at de ønsker å bli begravet sammen :-)

Men hva tror du om det jeg skrev til blame - om en verdifull eiendom, å være to eiere om den?

Å, det synes jeg er veldig vanskelig å ha noen formening om! Det finnes mange eksempler på at det å eie i sameie går kjempefint - men sikkert vel så mange som tyder på det motsatte.

Jeg har sett flere avisartikler opp igjennom årene som omhandler særlig dette med å overta hytte i sameie. Det gis tips om avtaleregulering av det meste. Trikset er vel å inngå avtale mens man er enige og vel forlikt! ;-)

Har man først gått 'i stå' mht bruksrett, oppussing/oppgradreing osv, er det vel vanskelig å komme til enighet da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...