Gjest Lillestrømfarer Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Den siste uka har det lukta DRITT i gatene i Lillestrøm. Minner om vondt Mosselukt på det sterkeste. Noen som vet hva det kommer av?! Æsj altså, det er folk som brekker seg i gatene :os 0 Siter
Gjest Tettinesa2 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg bor i åsen ovenfor Lillestrøm, og har ikke merket noe... Men nå har jeg ikke vært i Lillestrøm sentrum i det siste heller da. Nærmeste jeg kommer er at de gjødsler jordene i området rundt. Men det er vel en annen lukt? Skal bli spennende å høre om noen vet hva det er... 0 Siter
Gjest Vålerenga-baben Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Alle vet vel at lillestrøm stinker:o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Alle vet vel at lillestrøm stinker:o) *knegg* 0 Siter
kragens Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Det kan være gjødsling, jeg har merket det lukter noen steder. (Ikke i Lillestrøm men dog) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.