Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaster klær når de er utslitte eller fullstendig ute av motebildet, noe jeg egentlig bryr meg lite om, men av og til så dukker det opp et klesplagg jeg ikke fatter hvorfor jeg har kjøpt engang. :o)

Jeg kastet nylig en sommerkjole som sikkert var 20 år gammel...

Jeg kjøper mange ganger uten å prøve. Så blir det liggende om jeg ikke passer det eller liker det på kroppen. Er treg til tusen når det gjelder å kaste eller gi til fretex.

Skrevet

Jeg finner så sjelden sko jeg virkelig liker at når jeg først kjøper sko så har jeg dem leeenge! :o) I fjor fant jeg endelig et par vanlige fritidssko jeg virkelig likte og som var knallgode på foten, da kjøpte jeg likegodt 2 like par! :o)

Det er jo veldig lurt å kjøpe dobbelt ja!

Skrevet

hvorfor i svarte skulle noen ha interesse av det??

Du er en dust altså. Det er klart vi er interessert i det.

Skrevet

Jeg har problem med å kaste plagg jeg liker. Har noen pene antrekk fra bryllup for 20 år siden hengende. Det er bare det at de har krympet enkelte steder... Plaggene passer min rette figur, og jeg har dessverrre problemer med å finne lignende i butikker i dag.

Jeg bruker sjelden kjole og pensko. Derfor er bestskoene mine opptil flere tiår. De er iallfall på moten av og til! Jeg må ha sko jeg kan gå i uten å få gnagsår, derfor kjøper jeg ikke nye. Ellers kaster jeg sko når de er utslitt eller når jeg egentlig ikke liker dem og aldri bruker dem.

Skrevet

Jeg har problem med å kaste plagg jeg liker. Har noen pene antrekk fra bryllup for 20 år siden hengende. Det er bare det at de har krympet enkelte steder... Plaggene passer min rette figur, og jeg har dessverrre problemer med å finne lignende i butikker i dag.

Jeg bruker sjelden kjole og pensko. Derfor er bestskoene mine opptil flere tiår. De er iallfall på moten av og til! Jeg må ha sko jeg kan gå i uten å få gnagsår, derfor kjøper jeg ikke nye. Ellers kaster jeg sko når de er utslitt eller når jeg egentlig ikke liker dem og aldri bruker dem.

Ja man kan ikke kaste noe som man er glad i bare fordi det er ute av motebildet. Det er fint å høre at flere er som meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...