Gå til innhold

på vekten i skolen...

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• Lillemus

5

• pekkaline

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I min ungdomstid gikk vi til skolehelsetjenesten, der vi blandt annet blei veiet og målt.

Kan ikkje huske att det var noen som tok noen skade av det, disse opplysningene ble konfidensiellt behandla.

Skrevet

I min ungdomstid gikk vi til skolehelsetjenesten, der vi blandt annet blei veiet og målt.

Kan ikkje huske att det var noen som tok noen skade av det, disse opplysningene ble konfidensiellt behandla.

Vi ble veid og målt sånn at alle hørte det. Meget nedverdigende for dem som veide mest,...

Gjest Vekten87
Skrevet

Vi ble veid og målt sånn at alle hørte det. Meget nedverdigende for dem som veide mest,...

synes ikke det bør være slik at alle får høre resultatet. bør være mellom barnet,helsesøster og foreldrene.

Skrevet

Veiing hos helsesøster er greit, en og en inne hos henne av gangen.

Skrevet

eller minst ;)

Skrevet

Alene hos helsesøster er jo ok vel? Er det noe sted de gjør det annerleses?

Foresten, du din 2store" tulling :) Vi var sikre på at du var avsted nå hehe

Gjest Vekten87
Skrevet

kommer meg ikke av sted jeg.. eller vi.... :(

Gjest Vekten87
Skrevet

har forresten sutte med lunken kluter på puppene i en halv time nå. men kjenner ikke noe forskjell.....

Skrevet

har forresten sutte med lunken kluter på puppene i en halv time nå. men kjenner ikke noe forskjell.....

Vri litt på brystvortene kanskje?

Gjest Vekten87
Skrevet

Vri litt på brystvortene kanskje?

har gjort det meste. hun er å forbaska sta:p

Skrevet

Inviter med deg mannen til en aldri så liten tur i senga :-) Det kan gjøre susen!

Forøvrig så virket ingen kjerringråd på meg da jeg skulle ha førstemann.....

Skrevet

Et glass champagne skal være bra, men ikke noe lurt.....?

Nei du får fortsette å smøre deg med tålmodighet ser det ut til...

Gjest Vekten87
Skrevet

Inviter med deg mannen til en aldri så liten tur i senga :-) Det kan gjøre susen!

Forøvrig så virket ingen kjerringråd på meg da jeg skulle ha førstemann.....

næmmen der var du også.. det var et skjeldent syn :P

vil ikke ha sex, om det er riktig at jeg har tre cm, vil ikke han heller...

Gjest Vekten87
Skrevet

Et glass champagne skal være bra, men ikke noe lurt.....?

Nei du får fortsette å smøre deg med tålmodighet ser det ut til...

hehe ser nyhetene du også :) føler vi har smøret oss med nok tålmodighet nå!!! men er jo tydlig at ikke vi bestemmer.... :)

Skrevet

næmmen der var du også.. det var et skjeldent syn :P

vil ikke ha sex, om det er riktig at jeg har tre cm, vil ikke han heller...

Sjeldent syn? Mjo, akkurat i helga var jeg ikke så mye her, men jeg var nå innom her i formiddag, men da holdt du deg unna... Trodde kanskje du var en tur på sykehuset....

Nå sitter jeg og skal egentlig forberede et innlegg jeg skal holde i morgen klokka ni med jobben, men må bare sveipe innom her litt først :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Sjeldent syn? Mjo, akkurat i helga var jeg ikke så mye her, men jeg var nå innom her i formiddag, men da holdt du deg unna... Trodde kanskje du var en tur på sykehuset....

Nå sitter jeg og skal egentlig forberede et innlegg jeg skal holde i morgen klokka ni med jobben, men må bare sveipe innom her litt først :-)

det kommer til å ta tid å skrive det innlegget når jeg maser sånn:p

lurer forresten på en liten ting, mens jeg har deg her :)

jeg har masse vondt i hode, mest bak,men litt forran også...tror du det har sammenheng med noe? eller er det kanskje bare fordi kroppen er sliten og lei?

ja,jeg tror du/dere vet alt! :o)

Skrevet

Vi og ble veiet forran hele klassen!

Dette syntes jeg var utrolig pinlig siden jeg var høyest og ergo ble tungest av jentene!

Så må si at det satte sine spor!

Uansett Vekt87, ta deg en tur med bussen;) en humpetur vel og merke, det bruker å funke!

Eller gjør som min mor da jeg var 19 dager over tiden, få noen til å skremme vannet av deg;) jeg var da ute på 33 minutter:P

Gjest droppet nicket akkurat nå ;-)
Skrevet

Jeg gikk i sin tid tre uker over tida.

På en av de siste kontrollene tryglet jeg jordmor etter tips som kunne sette fart i sakene.

"Har du gått i trapper?" spurte hun. "Ja, gjett!"

"Har du pult?" "Ja."

"Da får du prøve å gå i trapper og pule SAMTIDIG..!"

;-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg gikk i sin tid tre uker over tida.

På en av de siste kontrollene tryglet jeg jordmor etter tips som kunne sette fart i sakene.

"Har du gått i trapper?" spurte hun. "Ja, gjett!"

"Har du pult?" "Ja."

"Da får du prøve å gå i trapper og pule SAMTIDIG..!"

;-)

funka det da? :P *haha*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...