Gå til innhold

på vekten i skolen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter litt med å tenke positvit for tiden. men skal prøve. er nok en helt annen smerte en noe annet... alle andre klarer det både en og flere ganger så da skal nok jeg også få det til :) må bare samle meg litt nå. og slutte å tenke så mye! :( blir jo helt idiot...

Til begge de to første fødslene mine lånte jeg ei bok av jordmor som handlet om å tenke positivt under riene, særlig i åpningstiden. (Heter det åpningstiden????)

Husker ikke hva boka het, men den var mer som et tykt hefte, tror den var oransje eller gul utenpå. Husker det stod mye klokt der, som jeg brukte aktivt, og som mannen min hjalp meg med å huske på - f,eks å tenke på riene som bølger eller dønninger......

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

6

• Lillemus

5

• pekkaline

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

er dette " apostrof-tegnet? for med Æèn min er det ikke noe annet en en stjerne.. er ikke særlig god å data! :)

Tegnet for genitiv når subjektet slutter på S:

Lars' bok - der er apostrofen.

Eller på engelsk: The husband's car

Har du bare stjerne på den tasten ved siden av æ'en?

"-tegnet, som er på 2-tallet og tasten for @, nytter det ikke å bruke.

Gjest Vekten87
Skrevet

Til begge de to første fødslene mine lånte jeg ei bok av jordmor som handlet om å tenke positivt under riene, særlig i åpningstiden. (Heter det åpningstiden????)

Husker ikke hva boka het, men den var mer som et tykt hefte, tror den var oransje eller gul utenpå. Husker det stod mye klokt der, som jeg brukte aktivt, og som mannen min hjalp meg med å huske på - f,eks å tenke på riene som bølger eller dønninger......

vi kan kalle det åpningstiden, husker ikkei farten :) men no i den duren..

var ikke dumt det.. mest av alt har jeg lyst å ikke tenke på hverken graviditeten eller fødselen, men er vanskelig å la være... har vært hos mamma og hat bake dag i dag så da har jeg gjort noe annet enn vanlig, skal være med henne i morgen også. så da går dagene...

hidi, the scorpion
Skrevet

ja, de er nok kjempe snill. :o) er bare meg som er hysterisk nå.. er lei og frustrert og lager meg masse tanker om alt mulig... har aldri lagt i en sykeseng før eller gjort noe på et sykehus, sikkert litt derfor også... har aldri kommet lenger en til legen :) (heldigvis)

Jeg er 44 og har bare vært innlagt på sykehus i forbindelsert med fødslene...

Fødsel er vondt og vidunderlig på samme tid, når de legger mirakelet opp til deg, så er det som å være i himmelen. Og det mener jeg bokstavelig.

Og omsorgen du får, om du nevner din redsel, er bare flott.

Skrevet

vi kan kalle det åpningstiden, husker ikkei farten :) men no i den duren..

var ikke dumt det.. mest av alt har jeg lyst å ikke tenke på hverken graviditeten eller fødselen, men er vanskelig å la være... har vært hos mamma og hat bake dag i dag så da har jeg gjort noe annet enn vanlig, skal være med henne i morgen også. så da går dagene...

Nå MÅ jeg få ferdig det innlegget mitt!!!!

Snakkes i morgen!

Gjest Vekten87
Skrevet

Nå MÅ jeg få ferdig det innlegget mitt!!!!

Snakkes i morgen!

ops.. sorry! :o)

lykke til, natta :)

Gjest Vekten87
Skrevet

Jeg er 44 og har bare vært innlagt på sykehus i forbindelsert med fødslene...

Fødsel er vondt og vidunderlig på samme tid, når de legger mirakelet opp til deg, så er det som å være i himmelen. Og det mener jeg bokstavelig.

Og omsorgen du får, om du nevner din redsel, er bare flott.

ja, de kommer nok til å være snill med meg :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Klart de er! Vær bare ærlig og de behandler deg som en prinsesse!

Og husk at jordmoren som tar i mot jenta di, er like stolt når det er over som du er, det er hennes yrkesstolthet at nor og barn blir behandlet på beste måte,

Du er i trygge hender, kjære deg, bare overgi deg når du må.....

Skrevet

er dette " apostrof-tegnet? for med Æèn min er det ikke noe annet en en stjerne.. er ikke særlig god å data! :)

På et vanlig tastatur er det en ' på samme tasten som *. Det er to slike '' du skal bruke foran og bak det du vil ha i en slik boks.

Gjest Vekten87
Skrevet

På et vanlig tastatur er det en ' på samme tasten som *. Det er to slike '' du skal bruke foran og bak det du vil ha i en slik boks.

jepp fant den. men får det ikke til :( hehe.. har prøvd men iqèn strekker ikke til.....

hidi, the scorpion
Skrevet

Selvfølgelig! Du skal trossalt føde et barn, og det er bare et mirakel, bitteliten kopi av deg og mannen din, pluss endel slektninger tilbake i tiden....

Lykken kan ikke beskrives, når du holder den vidunderlige babyen i dine armer.....

Skrevet

jepp fant den. men får det ikke til :( hehe.. har prøvd men iqèn strekker ikke til.....

Merk og klipp ut den teksten du vil ha i boksen fra innlegget mitt her nå. Klikk så på Svar på innlegg. I den nye boksen limer du inn teksten du skal sitere og så setter du to ' foran teksten og to ' etter, helt innpå første og siste ord. lag så et linjeskift eller to og så kan du selv kommentere det du vil.

Gjest Vekten87
Skrevet

Merk og klipp ut den teksten du vil ha i boksen fra innlegget mitt her nå. Klikk så på Svar på innlegg. I den nye boksen limer du inn teksten du skal sitere og så setter du to ' foran teksten og to ' etter, helt innpå første og siste ord. lag så et linjeskift eller to og så kan du selv kommentere det du vil.

''sånn''

Gjest Vekten87
Skrevet

tror eg knakk koden (eller rettere sagt, samboren) han forsto det med en gang.. :) haha dette var gøy:p

Gjest Vekten87
Skrevet

''Merk og klipp ut den teksten du vil ha i boksen fra innlegget mitt her nå''

se på den du :D

Skrevet

tror eg knakk koden (eller rettere sagt, samboren) han forsto det med en gang.. :) haha dette var gøy:p

Jepp! Der klarte dere det! :o)

Skrevet

''Merk og klipp ut den teksten du vil ha i boksen fra innlegget mitt her nå''

se på den du :D

*Klapper i hendene* Så flink du er! :o)

men pell deg på føden ogfå ut Lille-Dola nå!

Gjest Vekten87
Skrevet

Jepp! Der klarte dere det! :o)

her snakker vi små gleder i livet :)

jeg stikker å laller og får noen rier :) natta

Skrevet

hehe ser nyhetene du også :) føler vi har smøret oss med nok tålmodighet nå!!! men er jo tydlig at ikke vi bestemmer.... :)

Var det ikke flyfly som innimellom la ut en oppskrift på en puizza som bare ble kalt føde-pizza? Den førte visst til at man fikk fortgang i sakene. :o)

Gjest Vekten87
Skrevet

Var det ikke flyfly som innimellom la ut en oppskrift på en puizza som bare ble kalt føde-pizza? Den førte visst til at man fikk fortgang i sakene. :o)

fant en fødepizza på nettet, eller har vel funnet mange. men for meg ser de helt vanlig ut.. noen det har funka på da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...