Gå til innhold

Mat i farta

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det ble forøvrig avlyst da jeg fant ut at det eneste jeg hadde som dugde (=lot seg tine kjapt) var en pakke med ostegrill-pølser som gikk ut på dato i september i fjor...''

*urk* Du får lage pasta til middag i morra, da. Og det er altså verd et forsøk med fersk parmesan. Av merket Reggiano. :)

I dag skal jeg til kjæresten og enten har han planlagt middag når jeg kommer eller så finner vi på noe i fellesskap. :o) Han er ikke så veldig begeistret for pasta da, særingen.

Skrevet

Vanskelig. Ofte blir det frukt. Banan + rundstykke. Varm fiskekake dersom det finnes. En Nutrilett bar. Ferdig salat.

Skrevet

Vanskelig. Ofte blir det frukt. Banan + rundstykke. Varm fiskekake dersom det finnes. En Nutrilett bar. Ferdig salat.

Glemte grilla kylling + rundstykke.

Gjest annlovinda
Skrevet

Blir ofte fiskekake eller karbonade fra disken på meny om jeg ikke rekker middag, men må ha noe som metter litt og som er godt.

hare1365380455
Skrevet

Bananer synes jeg er greit. Kanskje et grovt frokostbrød og f.eks. en tube kremost eller en pakke ferdig oppskåret gulost.

hare1365380455
Skrevet

Du tenker på å spise i hånda når du er ute og farter?

Skrevet

Bananer metter bra. Og god morgen-yoghurt er veldig greit.

Et grovt rundstykke er også ok - trenger egentlig ikke pålegg.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du tenker på å spise i hånda når du er ute og farter?

Ja. Som f.eks når man ikke var forberedt på at ting tar lengre tid enn forventet og bare MÅ ha noe før man stresser videre til noe annet. I går f.eks skulle jeg ha 30 min pause før jeg skulle i et møte, men endte opp med fem-ti minutter. Måtte kjøpe noe og spise i løpet av den tiden. Det ble banan og eple/mangojuice, men jeg var fortsatt sulten.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Blir ofte fiskekake eller karbonade fra disken på meny om jeg ikke rekker middag, men må ha noe som metter litt og som er godt.

Jeg får stikke innom ferskvaredisken neste gang. Det glemmer jeg alltid!

Skrevet

Ja. Som f.eks når man ikke var forberedt på at ting tar lengre tid enn forventet og bare MÅ ha noe før man stresser videre til noe annet. I går f.eks skulle jeg ha 30 min pause før jeg skulle i et møte, men endte opp med fem-ti minutter. Måtte kjøpe noe og spise i løpet av den tiden. Det ble banan og eple/mangojuice, men jeg var fortsatt sulten.

Godmorn-yoghurt?

Skrevet

Jeg kjører innom en bensinstasjon e.l. og kjøper en ferdigsmurt baguette om jeg må ha noe mat i farta

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Godmorn-yoghurt?

Det blir ofte go'morgen yoghurt ja, men i går måtte jeg gå mens jeg spiste og da blir det bare gris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...