Gå til innhold

hvorfor vente med alt til vi er på fylla?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Akkurat nå er jeg utrolig lei av at folk er så annerledes når de er full enn ellers. Hvorfor sier folk på fylla plutselig så masse positivt om en? Hvorfor må vi vente til vi er brisen, og kanskje litt mer, før vi sier til noen at de er bra? Hvorfor har jeg ikke hørt noen si at jeg ser bra ut på mange år, bortsett fra i fylla? Hvorfor må vi vente på sjansen til å ta initativ overfor en vi liker til vi er på fylla? Begynner å bli litt lei av dette...

Skrevet

Det er vel ikke alle som er frigjorte hele tiden. Alkohol gjør susen da. Jeg skravler og ler mere i påvirket tilstand enn edru, og det tror jeg mange gjør. Jeg sier til folk at de er fine om jeg mener det uansett alkohol eller ei. Folk i butikker blir kjempeoverasket om jeg skryter av håret f.eks

MEN jeg synes nok at berusede folk er _vel_ ærlige og kanskje litt for mye av det gode. Masse gjentakelser :)

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg prøver så godt jeg kan å gi komplimenter i edru tilstand. men merker godt hvor "overdrevent" alt blir på fylla. før var jeg ekstrem. helt idiotisk.. er mye bedre å få det "tidlig på kvelden" eller i edru tilstand :) til de nærmeste vennene er det ikke noe problem å si pene ting. men til lengre ut i rekken vi kommer til mer alkohol tenger jeg på en måte. kjempe teit...:)

hidi, the scorpion
Skrevet

De fleste menn har lav selvfølelse, selv om de er veldig interessert, så tør de ikke vise det før de har promille i blodet.

Tror ikke henvendelsene er vondt/ekkelt ment, tvert i mot. De liker deg veldig godt, men de tror at du stiller mye høyere enn dem, og da blir gutta sjeleèr.

Gjest this is a signature
Skrevet

Feighet, tap av hemninger sosialt etc..

Nordmenn er ofte feige..

Gjest this is a signature
Skrevet

Hvis du er veldig pen, kan dette være en trussel for gutta..De tør rett og slett ikke..De eneste gangene de tør å nærme seg deg, er når de har drukket (ofte)..

Mens når de drikker tør de litt mer.

fuji1365380447
Skrevet

De fleste menn har lav selvfølelse, selv om de er veldig interessert, så tør de ikke vise det før de har promille i blodet.

Tror ikke henvendelsene er vondt/ekkelt ment, tvert i mot. De liker deg veldig godt, men de tror at du stiller mye høyere enn dem, og da blir gutta sjeleèr.

Mener du det - at de fleste menn har lav selvfølelse?

hidi, the scorpion
Skrevet

Mener du det - at de fleste menn har lav selvfølelse?

Ja, hvis dama er superpen og de ikke føler at de er "gode" nok til å legge an på henne, da gjør de det i fylla....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...