pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ei venninne skal overraskes av vennegjengen. Jeg får ikke blitt med på det siden jeg må på jobb. Åh så dumt jeg synes det er.... Har likevel lyst til å gjøre noe slik at jeg på en måte er tilstede likevel. Men hva?? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Kan du lese inn noe på en cd som kan spilles? Eller på en dvd? Eller skrive et kort om at du gjerne skulle ha vært med, at du gjerne vil treffe henne en annen dag.... Noe helt annet: E-18 er åpen nå, ikke sant? Jeg skal være på Hisøya i morgen klokka 9.00. Må jeg regne med forsinkelser tror du? Holder det å starte 0745? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Kan du lese inn noe på en cd som kan spilles? Eller på en dvd? Eller skrive et kort om at du gjerne skulle ha vært med, at du gjerne vil treffe henne en annen dag.... Noe helt annet: E-18 er åpen nå, ikke sant? Jeg skal være på Hisøya i morgen klokka 9.00. Må jeg regne med forsinkelser tror du? Holder det å starte 0745? 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Kan du lese inn noe på en cd som kan spilles? Eller på en dvd? Eller skrive et kort om at du gjerne skulle ha vært med, at du gjerne vil treffe henne en annen dag.... Noe helt annet: E-18 er åpen nå, ikke sant? Jeg skal være på Hisøya i morgen klokka 9.00. Må jeg regne med forsinkelser tror du? Holder det å starte 0745? Et kort er jo fint, kanskje jeg kan skrive det som en sang de kan synge? Veien skal være åpen. Men var jeg deg ville jeg lagt inn 5min ekstra i tilfelle de har drevet og sprengt ved fylkesgrensa. Det er ofte opphoping av biler der for tiden.... God tur! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Et kort er jo fint, kanskje jeg kan skrive det som en sang de kan synge? Veien skal være åpen. Men var jeg deg ville jeg lagt inn 5min ekstra i tilfelle de har drevet og sprengt ved fylkesgrensa. Det er ofte opphoping av biler der for tiden.... God tur! Takk for veitips. Er du hjemme sånn rundt klokka åtte, så kan du jo vinke til meg :-) Skal se etter huset ditt jaffal :-) En sang høres flott ut!!! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 lag et stilig video opptak (hadde aldri gjort noe slikt selv,men hadde vært arti å få det) eller skriv et kort med et dikt eller sang? hvis dere har vært venner lenge og har masse bilder kan du lage en plakat med bildene og noen koslige ord. eller kanskje lage power poit? det er det jeg kommer på i farten ) 0 Siter
soleil Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 lag et stilig video opptak (hadde aldri gjort noe slikt selv,men hadde vært arti å få det) eller skriv et kort med et dikt eller sang? hvis dere har vært venner lenge og har masse bilder kan du lage en plakat med bildene og noen koslige ord. eller kanskje lage power poit? det er det jeg kommer på i farten ) Er du her ENDA? Hehe :-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er du her ENDA? Hehe :-) hehe jepp... og blir nok en stund til ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Holde en liten tale for henne! Av erfaring vet jeg at det er det ultimate man gjør for en venn...... 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Takk for veitips. Er du hjemme sånn rundt klokka åtte, så kan du jo vinke til meg :-) Skal se etter huset ditt jaffal :-) En sang høres flott ut!!! Hehe, skal vinke!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 lag et stilig video opptak (hadde aldri gjort noe slikt selv,men hadde vært arti å få det) eller skriv et kort med et dikt eller sang? hvis dere har vært venner lenge og har masse bilder kan du lage en plakat med bildene og noen koslige ord. eller kanskje lage power poit? det er det jeg kommer på i farten ) ''power poit?'' Hva er det?? Film hadde vært koselig, men kameraet vårt trenger nytt batteri. Så da må jeg sjekke om jeg får tak i det først... Har ikke særlig med bilder av ho merkelig nok. Ligger nok endel digitalbilder på nettet kanskje..... 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Holde en liten tale for henne! Av erfaring vet jeg at det er det ultimate man gjør for en venn...... I telefon eller? Tale er nok ikke min sterke side hehe 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 I telefon eller? Tale er nok ikke min sterke side hehe En god idè faktisk. Ta det du vil si opp på bånd og la resten høre det, det er like mye verd! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe, skal vinke!! Se etter en blå Passat da :-) Så skal jeg tute!!!! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Se etter en blå Passat da :-) Så skal jeg tute!!!! hehe, skal prøve det ja Det er litt mye trær for tiden. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 ''power poit?'' Hva er det?? Film hadde vært koselig, men kameraet vårt trenger nytt batteri. Så da må jeg sjekke om jeg får tak i det først... Har ikke særlig med bilder av ho merkelig nok. Ligger nok endel digitalbilder på nettet kanskje..... power point er en fremvisning på dataen, men du må ha programmet for å lage det. det er kjempe stilig. og du kan lime inn bilder,skrive tekst osv. er mage muligheter hvis du prøver deg frem... fant noen linker som du kan se på, for jeg er ikke noe god å forklare på siste linken ser du litt hvordan det funker anbefales ) http://norsknettskole.no/fag/ressurser/itstud/v00/Interaktivt_kurs_i_Power_Point/komigang.htm http://www.usit.uio.no/it/hjelp/powerpoint/ http://www.karmoyped.no/powerpoint/index-filer/frame.htm 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 hehe, skal prøve det ja Det er litt mye trær for tiden. Hørte du meg i morges? 07.58 tutet jeg tre ganger :-) Det stod en haug med barn/ungdommer på busstoppet, og de hoppet til :-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Hørte du meg i morges? 07.58 tutet jeg tre ganger :-) Det stod en haug med barn/ungdommer på busstoppet, og de hoppet til :-D Ja faktisk! Kan tenke de skvatt ja. Morsomt Veien var uten hindringer? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja faktisk! Kan tenke de skvatt ja. Morsomt Veien var uten hindringer? Du hørte det!!!! artig :-) Var det noen av dine barn som stod på busstoppet? Litt av en vei å krysse i mørket....:-( Det gikk fint å kjøre, ingen stopp, men det gikk litt seint noen steder... Startet 0735, og var på Hisøya 0840 :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Du hørte det!!!! artig :-) Var det noen av dine barn som stod på busstoppet? Litt av en vei å krysse i mørket....:-( Det gikk fint å kjøre, ingen stopp, men det gikk litt seint noen steder... Startet 0735, og var på Hisøya 0840 :-) To av barna var mine ja De krysser heldigvis ikke E18, vi har undergang. Da jeg var barn her så fantes det ikke, og vi gikk med hjertet i halsen når vi skulle over. Jada, godt at det gjøres noe med det. Ser frem til at tungtrafikken reduseres også! Fint du rakk frem til tida 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.