Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne skal overraskes av vennegjengen. Jeg får ikke blitt med på det siden jeg må på jobb. Åh så dumt jeg synes det er.... Har likevel lyst til å gjøre noe slik at jeg på en måte er tilstede likevel. Men hva??

Skrevet

Kan du lese inn noe på en cd som kan spilles? Eller på en dvd?

Eller skrive et kort om at du gjerne skulle ha vært med, at du gjerne vil treffe henne en annen dag....

Noe helt annet: E-18 er åpen nå, ikke sant? Jeg skal være på Hisøya i morgen klokka 9.00. Må jeg regne med forsinkelser tror du? Holder det å starte 0745?

Skrevet

Eller skrive et kort om at du gjerne skulle ha vært med, at du gjerne vil treffe henne en annen dag....

Noe helt annet: E-18 er åpen nå, ikke sant? Jeg skal være på Hisøya i morgen klokka 9.00. Må jeg regne med forsinkelser tror du? Holder det å starte 0745?

Skrevet

Et kort er jo fint, kanskje jeg kan skrive det som en sang de kan synge?

Veien skal være åpen. Men var jeg deg ville jeg lagt inn 5min ekstra i tilfelle de har drevet og sprengt ved fylkesgrensa. Det er ofte opphoping av biler der for tiden.... God tur! :)

Skrevet

Et kort er jo fint, kanskje jeg kan skrive det som en sang de kan synge?

Veien skal være åpen. Men var jeg deg ville jeg lagt inn 5min ekstra i tilfelle de har drevet og sprengt ved fylkesgrensa. Det er ofte opphoping av biler der for tiden.... God tur! :)

Takk for veitips. Er du hjemme sånn rundt klokka åtte, så kan du jo vinke til meg :-) Skal se etter huset ditt jaffal :-)

En sang høres flott ut!!!

Gjest Vekten87
Skrevet

lag et stilig video opptak (hadde aldri gjort noe slikt selv,men hadde vært arti å få det) eller skriv et kort med et dikt eller sang? hvis dere har vært venner lenge og har masse bilder kan du lage en plakat med bildene og noen koslige ord. eller kanskje lage power poit?

det er det jeg kommer på i farten :o)

Skrevet

lag et stilig video opptak (hadde aldri gjort noe slikt selv,men hadde vært arti å få det) eller skriv et kort med et dikt eller sang? hvis dere har vært venner lenge og har masse bilder kan du lage en plakat med bildene og noen koslige ord. eller kanskje lage power poit?

Er du her ENDA? Hehe :-)

Gjest Vekten87
Skrevet

Er du her ENDA? Hehe :-)

hehe jepp... og blir nok en stund til :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Holde en liten tale for henne!

Av erfaring vet jeg at det er det ultimate man gjør for en venn......

Skrevet

Takk for veitips. Er du hjemme sånn rundt klokka åtte, så kan du jo vinke til meg :-) Skal se etter huset ditt jaffal :-)

En sang høres flott ut!!!

Hehe, skal vinke!! ;)

Skrevet

''power poit?''

Hva er det??

Film hadde vært koselig, men kameraet vårt trenger nytt batteri. Så da må jeg sjekke om jeg får tak i det først... Har ikke særlig med bilder av ho merkelig nok. Ligger nok endel digitalbilder på nettet kanskje.....

Skrevet

Holde en liten tale for henne!

Av erfaring vet jeg at det er det ultimate man gjør for en venn......

I telefon eller? Tale er nok ikke min sterke side hehe

hidi, the scorpion
Skrevet

I telefon eller? Tale er nok ikke min sterke side hehe

En god idè faktisk. Ta det du vil si opp på bånd og la resten høre det, det er like mye verd!

Skrevet

Hehe, skal vinke!! ;)

Se etter en blå Passat da :-) Så skal jeg tute!!!!

Skrevet

Se etter en blå Passat da :-) Så skal jeg tute!!!!

hehe, skal prøve det ja :) Det er litt mye trær for tiden.

Gjest Vekten87
Skrevet

''power poit?''

Hva er det??

Film hadde vært koselig, men kameraet vårt trenger nytt batteri. Så da må jeg sjekke om jeg får tak i det først... Har ikke særlig med bilder av ho merkelig nok. Ligger nok endel digitalbilder på nettet kanskje.....

power point er en fremvisning på dataen, men du må ha programmet for å lage det. det er kjempe stilig. og du kan lime inn bilder,skrive tekst osv. er mage muligheter hvis du prøver deg frem...

fant noen linker som du kan se på, for jeg er ikke noe god å forklare :) på siste linken ser du litt hvordan det funker :) anbefales :o)

http://norsknettskole.no/fag/ressurser/itstud/v00/Interaktivt_kurs_i_Power_Point/komigang.htm

http://www.usit.uio.no/it/hjelp/powerpoint/

http://www.karmoyped.no/powerpoint/index-filer/frame.htm

Skrevet

hehe, skal prøve det ja :) Det er litt mye trær for tiden.

Hørte du meg i morges?

07.58 tutet jeg tre ganger :-) Det stod en haug med barn/ungdommer på busstoppet, og de hoppet til :-D

Skrevet

Hørte du meg i morges?

07.58 tutet jeg tre ganger :-) Det stod en haug med barn/ungdommer på busstoppet, og de hoppet til :-D

Ja faktisk! :) Kan tenke de skvatt ja. Morsomt :) Veien var uten hindringer?

Skrevet

Ja faktisk! :) Kan tenke de skvatt ja. Morsomt :) Veien var uten hindringer?

Du hørte det!!!! artig :-)

Var det noen av dine barn som stod på busstoppet? Litt av en vei å krysse i mørket....:-(

Det gikk fint å kjøre, ingen stopp, men det gikk litt seint noen steder... Startet 0735, og var på Hisøya 0840 :-)

Skrevet

Du hørte det!!!! artig :-)

Var det noen av dine barn som stod på busstoppet? Litt av en vei å krysse i mørket....:-(

Det gikk fint å kjøre, ingen stopp, men det gikk litt seint noen steder... Startet 0735, og var på Hisøya 0840 :-)

To av barna var mine ja :) De krysser heldigvis ikke E18, vi har undergang. Da jeg var barn her så fantes det ikke, og vi gikk med hjertet i halsen når vi skulle over. Jada, godt at det gjøres noe med det. Ser frem til at tungtrafikken reduseres også!

Fint du rakk frem til tida :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...