Gjest prust Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 To av barna var mine ja De krysser heldigvis ikke E18, vi har undergang. Da jeg var barn her så fantes det ikke, og vi gikk med hjertet i halsen når vi skulle over. Jada, godt at det gjøres noe med det. Ser frem til at tungtrafikken reduseres også! Fint du rakk frem til tida Det var godt det var undergang!!!! La ikke merke til det. Vi må gjøre alvor av å treffes en gang.... ikke sant? Nå må jeg i seng. Natta! 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Det var godt det var undergang!!!! La ikke merke til det. Vi må gjøre alvor av å treffes en gang.... ikke sant? Nå må jeg i seng. Natta! Ja virkelig morro om vi får det til. Ble noe kluss da jeg ble sykemeldt igjen sist vi snakket om det. Ha ei god natt! Jeg tenkte å vente til halv to, for da skal min sønn opp og avsted. Skal være med på en jobb, "gi en dag" aksjon. Gleder seg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.