Gjest Tone Merete Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hei. Jeg har vært plaget med overvekt i mange år. Har i det siste året brukt Redictil og trent. For tiden sykler jeg på ergometer sykkel. 2 x 20 minutter pr dag. Med en fart mellom 17-20 km i timen. Er dette en trening jeg vil gå ned i vekt av? Hvor mange calorier forbrenner jeg på 40 min? Tilsammen blir det ca 12 km pr dag. Håper du kan svare meg på disse spørsmålene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dette er det faktisk helt umulig å svare på. Hvor mye du forbrenner avhenger av kroppsvekt, og ikke minst hvor hardt du sykler. (Mye enklere å sykle 12 kilometer i nedoverbakke enn 12 kilometer i oppoverbakke). Jeg vet at jeg hadde en spulsklokke som skal kunne regne ut dette. Da hadde jeg en forbrenning på 400 kalorier på en hard spinningtime. (Jeg veier 58). Jeg er skikkelig dryppvåt etter en slik time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.