Gå til innhold

Sanndromt-har dere opplevd det?

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg har merkelige drommer fortiden, drommer ogsaa om "smaating", som skjer dagen etterpaa... Merkelige greier egentlig...Og enkelte morgener er det vanskelig aa vaakne opp,er nesten "lammet" eller hva jeg kan si...Det er som at jeg er i en prosess av noe slag for tiden, og driver med konfliktlosning i sovne...hmm....

Hva med dere?

Skrevet

Opplever det stadig vekk.

Rare greier igrunn. Har lest en hel del om drømming og det finnes visst 5 forskjellige drømmetyper, en av dem er sanndrømming.

Gjest Angela25
Skrevet

Opplever det stadig vekk.

Rare greier igrunn. Har lest en hel del om drømming og det finnes visst 5 forskjellige drømmetyper, en av dem er sanndrømming.

Har du peiling paa hvorfor? eller er det kanskje ingen spesiell grunn til det?

Gjest Jente31
Skrevet

Merkelige greier det der.. Jeg har også vært sanndrømt.. og jeg er jo i en prosess..

Skrevet

Vel, jeg tror ingen har et fasitsvar på hvorfor det er slik. Folk har vel også forskjellige meninger om hvorfor noen sanndrømmer og andre ikke.

Personlig så tror jeg at vi mennesker har en slags sjette sans fra vi er helt små, at vi kan forutse ting som vil skje, men eldre vi blir mer forsvinner denne "egenskapen". Når vi sover så er vi mer mottagelig for slike ting. Ikke vet jeg.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg tror at endel av drømmene skal forberede deg på virkeligheten. Vi får mulighet til å øve oss, løse konflikter osv. Noen ganger tror jeg vi blir "testet", ved at vi blir plassert i en fiktiv situasjon som vi blir nødt til å ta stilling til hvordan vi skal komme oss igjennom/ut av. Jeg tror at sinnsyke og merkelige drømmer også har et budskap, dersom man leter litt. F.eks hvis man føler mye skyld i hverdagen kan man om natten drømme at man har gjort noe grusomt, og at man ikke kan gjøre noe med det. Eller hvis man føler at man ikke mestrer hverdagssituasjonene, så kan man drømme at man kjører bil uten bremser, osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...