Gå til innhold

Menneskerettigheter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Skulle ønske det var så enkelt, at man bare fulgte den:(

Men det er det nok ikke!

har ikke lest denne før, og må si jeg ble sjokka, Norge bryter jo endel av desse reglene daglig!

Skrevet

Skulle ønske det var så enkelt, at man bare fulgte den:(

Men det er det nok ikke!

har ikke lest denne før, og må si jeg ble sjokka, Norge bryter jo endel av desse reglene daglig!

Ja nettopp det reagerte jeg på også... Men neida, jeg er ikke så naiv at jeg mener at det skulle være så enkelt, men jeg satt i min egen lille tankeverden å leste den, og det SKULLE vært så enkelt:-)

Skrevet

Jeg synes vi først og fremst skulle passe på at Norge ikke brøt dem. Man bør feie for egen dør først.

Skrevet

Jeg synes vi først og fremst skulle passe på at Norge ikke brøt dem. Man bør feie for egen dør først.

Ja, nå snakket jeg på generell basis da, og "hengte ikke ut" noe spesifikt land - jeg tenkte faktisk også på individnivå, endre tankegang, liksom... Men dette er ren og skjær utopi:-)

Annonse

Skrevet

Ja, nå snakket jeg på generell basis da, og "hengte ikke ut" noe spesifikt land - jeg tenkte faktisk også på individnivå, endre tankegang, liksom... Men dette er ren og skjær utopi:-)

Ja, men jeg er opptatt av det for jeg er en av dem som er skadelidende fordi vi bryter dem :o)

Skrevet

Artikkel 1

Alle mennesker er født frie og med samme menneskeverd og menneskerettigheter. De er utstyrt med fornuft og samvittighet og bør handle mot hverandre i brorskapets ånd.

Ikke rart de ikke følges når allerede på artikkel 1 er vi akterutseilt. Ikke alle menesker har samvittighet og evne til å handle mot hverandre i brorskapets ånd.

Fordi folk har forskjellig hjerne. Psykopati er 2/3 gener. f.eks

Skrevet

Ja, men jeg er opptatt av det for jeg er en av dem som er skadelidende fordi vi bryter dem :o)

Oi, ja da skjønner jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...