Bookworm Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Menneskerettighetserkl%C3%A6ringen#Artikkel_1 Jeg skulle ønske alle land og regjeringer/regimer bare kunne følge menneskerettighetene jeg - alt hadde vært så mye bedre da... Tankefull hilsen... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Den støtter jeg så gjerne! 0 Siter
Mistera Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Skulle ønske det var så enkelt, at man bare fulgte den:( Men det er det nok ikke! har ikke lest denne før, og må si jeg ble sjokka, Norge bryter jo endel av desse reglene daglig! 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Skulle ønske det var så enkelt, at man bare fulgte den:( Men det er det nok ikke! har ikke lest denne før, og må si jeg ble sjokka, Norge bryter jo endel av desse reglene daglig! Ja nettopp det reagerte jeg på også... Men neida, jeg er ikke så naiv at jeg mener at det skulle være så enkelt, men jeg satt i min egen lille tankeverden å leste den, og det SKULLE vært så enkelt:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg synes vi først og fremst skulle passe på at Norge ikke brøt dem. Man bør feie for egen dør først. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Jeg synes vi først og fremst skulle passe på at Norge ikke brøt dem. Man bør feie for egen dør først. Ja, nå snakket jeg på generell basis da, og "hengte ikke ut" noe spesifikt land - jeg tenkte faktisk også på individnivå, endre tankegang, liksom... Men dette er ren og skjær utopi:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, nå snakket jeg på generell basis da, og "hengte ikke ut" noe spesifikt land - jeg tenkte faktisk også på individnivå, endre tankegang, liksom... Men dette er ren og skjær utopi:-) Ja, men jeg er opptatt av det for jeg er en av dem som er skadelidende fordi vi bryter dem ) 0 Siter
Gjest tubbel Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Artikkel 1 Alle mennesker er født frie og med samme menneskeverd og menneskerettigheter. De er utstyrt med fornuft og samvittighet og bør handle mot hverandre i brorskapets ånd. Ikke rart de ikke følges når allerede på artikkel 1 er vi akterutseilt. Ikke alle menesker har samvittighet og evne til å handle mot hverandre i brorskapets ånd. Fordi folk har forskjellig hjerne. Psykopati er 2/3 gener. f.eks 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Ja, men jeg er opptatt av det for jeg er en av dem som er skadelidende fordi vi bryter dem ) Oi, ja da skjønner jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.