zenitra Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 I dag er det FN dag i barnehagen, og jeg har bedt om å få gå en time før på jobben. Skal den timen trekkes i lønn? Noen som har erfaring med dette?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Selvfølgelig. Arbeidsgiver betaler ikke for at du skal delta på arranemenger i bhg. Evt. du avspaserer om det er mulig på din arbeidsplass. 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Du må nok trekkes i lønn som lillemus sier desverre. Og det kan bli noen ganger i løpet av barnehagetiden. Jeg synes det var kaffe-kaker og/eller forestillinger rett som det var jeg. Jeg hadde min jobb på kveldene så jeg var heldig. Hør med arbeidgiveren din om dere kan løse dette uten trekk, altså du tar igjen det forsømte en annen dag..... 0 Siter
Speak Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Dette er i utgangspunktet fri uten lønn. Blir jo ikke helt rettferdig at arbeidsgiver skal betale for dette. Noen arbeidsplasser har avtaler som sikrer dem lønn på korte velferdspermisjoner. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, slikt pleier å være fri uten lønn. 0 Siter
Spirello Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er så heldig å ha fleksitid og kan opparbeide meg plusstid, så må bruke av de timene når det er slike ting i barnehagen.. Blir ikke riktig at arbeidsgiver skal betale deg for private ting. Men du kan jo spørre om fri den timen hvis du ikke har mulighet til å avspasere.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.