Gå til innhold

leter etter ho jenta på 11år. sang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i england de har en sang konkurranse? nOEN LA UT LINK HER OM DAGEN MED DENNE JENTA MED SIN KRAFTIGE STEMME. hvor leter jeg? Finner ikke tråden her nå.

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eller .. Kanskje du tenker på ho amerikanske?

Skrevet

Eller .. Kanskje du tenker på ho amerikanske?

Jeg tenker på ho amerikanske ja, eller ja, fra england tror jeg.

Skrevet

Det var ikke Nora vedkommende mente tror jeg. Den 11 år gamle sangerinnen fra USA (tror jeg) heter Bianca Ryan og sangene kan høres på YouTube.

Personlig synes jeg Bianca Ryan bare skriker, synes overhodet ikke hun har fin sangstemme. Smak og behag :-)

Skrevet

Det var ikke Nora vedkommende mente tror jeg. Den 11 år gamle sangerinnen fra USA (tror jeg) heter Bianca Ryan og sangene kan høres på YouTube.

Personlig synes jeg Bianca Ryan bare skriker, synes overhodet ikke hun har fin sangstemme. Smak og behag :-)

Tusen hjertelig takk skal du ha :) :)

Med tanke på alderen hennes så er det imponerende. Men alle liker heldigvis ikke samme musikk :)

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, smaken er som baken. Jeg syns ho sang vanvittig bra. Jeg hadde aldri trodd ho var bare 11. Nora derimot syns jeg sang OK, men ho viste null forståelse for den sangen ho sang. Men klart, i den alderen er vel ikke Cohen det enkleste man kan hive seg på. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...