Gå til innhold

Ville dere posert lettkledd/toppløs/naken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser jo en tendens nå at "alle" skal posere i blader osv. Derfor lurer jeg på om dere kunne tenkt dere å gjort det om dere hadde kropp til det?

Jeg har hverken kropp til det eller lyst, men det hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde en "perfekt" kropp.

Tror ikke det men.

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Det ville jeg ALDRI gjort! Uansett grunn. Tenk når de her lettkledde kvinnene får barn? Æsj.

Skrevet

Hehe, vel nei! Kunne aldri gjort det mot mine nære. Noen har behov for å vise frem kroppen sin, og mange blir nok overtalt til det når de har fått et bein innafor der de vil. Modell eller musikk mm. Nei, er glad for klær jeg :)

Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. Aldri. Ser ned på folk som gjør det. Synes folk som kler av seg offentlig både fremstår som billige og useriøse. Stakkars familien.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, vel nei! Kunne aldri gjort det mot mine nære. Noen har behov for å vise frem kroppen sin, og mange blir nok overtalt til det når de har fått et bein innafor der de vil. Modell eller musikk mm. Nei, er glad for klær jeg :)

Hva i all verden skrev du som ble slettet i rekordfart!? På tips til vekten87...

Skrevet

Hva i all verden skrev du som ble slettet i rekordfart!? På tips til vekten87...

Det var et troll innom der, tror du var en av de som svarte denne personen. Du, meg og mij tror jeg? Bare fint at webmster luker bort de unødvendige kommentarene :)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var et troll innom der, tror du var en av de som svarte denne personen. Du, meg og mij tror jeg? Bare fint at webmster luker bort de unødvendige kommentarene :)

Ja, jeg svarte, Tror du Vekten87 ble borte av den grunn?

Skrevet

Ja, jeg svarte, Tror du Vekten87 ble borte av den grunn?

Neida, tror knapt hun fikk det med seg. Håper hun ligger å hviler som du anbefalte, med puter godt dyttet rundt seg. Det er litt rart hvor engasjerte man kan bli med ukjente, men jeg føler virkelig med henne :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Neida, tror knapt hun fikk det med seg. Håper hun ligger å hviler som du anbefalte, med puter godt dyttet rundt seg. Det er litt rart hvor engasjerte man kan bli med ukjente, men jeg føler virkelig med henne :)

Jeg også! Jeg husker jo godt selv hvor tøft det er, så hun har absolutt all min sympati...

Ja, jeg håper virkelig hun får hvilt litt, det tøffeste står igjen....

Skrevet

Jeg også! Jeg husker jo godt selv hvor tøft det er, så hun har absolutt all min sympati...

Fikk du også problemer med forumene nå? snodig her i allefall.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fikk du også problemer med forumene nå? snodig her i allefall.

Ja, jeg gjorde det. Ting forsvant plutselig og trådene fluttet virkelig på seg!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ble også engasjert i den fødselen. Blir spennende å høre.

Håper hun fikk hvilt seg litt .

hidi, the scorpion
Skrevet

Ble også engasjert i den fødselen. Blir spennende å høre.

Håper hun fikk hvilt seg litt .

Ja, det håper jeg virkelig! Tror kanskje hun fikk med seg den ufine kommentaren, og akkurat nå er hun veldig følsom....

Hun har fått kommentarer før, men det er jo vi som maser på henne, og da må hun jo svare ærlig!

Annonse

Skrevet

Nei, de eneste som får se meg i nettoen er ungene og kjæresten min. :o) Bikini og andre lettkledde antrekk hører badestranden, hagen eller bassenget til.

Skrevet

Ikke i blader nei, men for malerier eller kunstfotografier - no problem. Det har jeg gjort.

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg å stilt opp i et blad, men hadde nok sprada litt mer på sommern om jeg hadde en slik lekker kropp.

Skrevet

Nei, helst ikke. Hadde jeg blitt tilbudt veldig god betaling så kanskje. I så fall blir jeg veldig veldig overrasket.. :-D

Gjest pærebrus875
Skrevet

ja. pga verden trenger noe annet og se på enn "pinnedyr" (ikke stygt men mot dere som er veldig tynne og prøve å legge på dere, men de som mener det er vakkert at ribbein synes, f eks modeller og kjendiser. samtlige er undervektige).

Verden trenger å se på kvinner som faktisk HAR sin EGNE pupper (har C-cup), som faktisk har lår, noe kvinnekroppen skal ha, og som ikke er fikset på. Føflekker og kviser er faktisk like naturlig som hår på hodet!

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Jeg irriterer meg over at man ser på kvinnekroppen (eller mannskroppen) som "objekter". Det skriker i meg når jeg tenker på at mine tre døtre vokser opp og ser halvnakne jenter utenpå Vi Menn f.eks.. Jeg leser også gjerne Vi Menn, men blir provosert over hvordan bladet fortsatt fremstiller seg, med halvnakne kvinnfolk på forsiden. Hvilke signaler gir dette den oppvoksende generasjon? Det er ikke lett å forklare mine tre døtre _hvorfor_ halvnakne damer selger...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...