Gå til innhold

Hjeeelp! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en god ide, da er det ikke så lett å falle for fristelsen til å spise en i forbifarten!

Men holder de seg like sprø og gode etterpå? Og vil ikke sjokoladen bli hvit og skjoldete?

Neida, de blir helt fine.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

19

• hidi, the scorpion

13

• pekkaline

5

• Piraye

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, de blir helt fine.

På tross av flere andre gode forslag nedover i tråden, har jeg bestemt meg for å følge ditt råd, Babette!

Tusen takk! ;-)

*mobiliserer all viljestyrke og setter kursen mot fryseren*

Skrevet

Spis opp hele boksen, så slipper du å tenke mer på den i morgen. Sånn pleier jeg å gjøre det når jeg har noe jeg ikke klarer å legge fra meg. Selv er jeg sånn med chips. Når jeg åpener en pose så spiser jeg opp hele til det er tomt, uansett hvor stor posen måtte være, og samme hvor mange poser som måtte være liggende. Kan derfor ikke kjøpe det selv, fordi jeg vet hvordan det blir.

Skrevet

Spis opp, så er problemet løst. Borte, ikke mer å tenke på. :D Og ikke får du tak i mer, så fremt du ikke oppsøker idrettslaget. Men DA kan vi begynne å snakke om problem.

:D

Skrevet

På tross av flere andre gode forslag nedover i tråden, har jeg bestemt meg for å følge ditt råd, Babette!

Tusen takk! ;-)

*mobiliserer all viljestyrke og setter kursen mot fryseren*

Det gleder meg å høre, kaffepike! Som premie får du et års gratis forbruk av kaffe fra Herman Friele.

Skrevet

Når du har spist så mange kan du vel like gjerne ta resten også, så er fristelsene borte:-)

Annonse

Skrevet

Spis opp hele boksen, så slipper du å tenke mer på den i morgen. Sånn pleier jeg å gjøre det når jeg har noe jeg ikke klarer å legge fra meg. Selv er jeg sånn med chips. Når jeg åpener en pose så spiser jeg opp hele til det er tomt, uansett hvor stor posen måtte være, og samme hvor mange poser som måtte være liggende. Kan derfor ikke kjøpe det selv, fordi jeg vet hvordan det blir.

Jeg var inne på tanken på å gjøre dette, men valgte til slutt å følge Babettes litt sunnere råd om å fryse kakene :)

Skrevet

Det gleder meg å høre, kaffepike! Som premie får du et års gratis forbruk av kaffe fra Herman Friele.

Hipp hurra!! Til gjengjeld kan jeg spandere en sjokoladeflarn på herr Friele.. ;-)

Skrevet

Når du har spist så mange kan du vel like gjerne ta resten også, så er fristelsene borte:-)

Farlig tanke, det der.. ;-)

Skrevet

Spis opp, så er problemet løst. Borte, ikke mer å tenke på. :D Og ikke får du tak i mer, så fremt du ikke oppsøker idrettslaget. Men DA kan vi begynne å snakke om problem.

:D

Hehe, jeg er i grunnen ganske glad jeg ikke kjøpte sjokoladebollene de solgte også!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

hmmm....

Har gått ned noen kg, og har ikke vært snoken på noe.

Men NÅ... det er irriterende. Har SÅ lyst på noe godt. ja, takk- jeg kan gjerne ta noen kjeks. og kake . og potetgull. og godteri. og ellers annet godt.

Sukk.

Har ingenting i skapet og forsøker stagge søtsuget med en kopp usøtet te (fri for sukker også!)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hehe, jeg er i grunnen ganske glad jeg ikke kjøpte sjokoladebollene de solgte også!!

De har sånne gode karameller også...

Skrevet

hmmm....

Har gått ned noen kg, og har ikke vært snoken på noe.

Men NÅ... det er irriterende. Har SÅ lyst på noe godt. ja, takk- jeg kan gjerne ta noen kjeks. og kake . og potetgull. og godteri. og ellers annet godt.

Sukk.

Har ingenting i skapet og forsøker stagge søtsuget med en kopp usøtet te (fri for sukker også!)

Det lureste av alt er å gjøre som du gjør: Ikke ha noe som helst av godis i skapet :)

Annonse

Skrevet

De har sånne gode karameller også...

Mmmm.. de skal jeg heller ikke kjøpe! Jeg kan ikke ha godsaker i huset, da spiser jeg til det er tomt.

Hadde tenkt at disse sjokoladeflarnene skulle stå i skapet til jul :(

Skrevet

Er disse kjeksene store? Da minner de om de jeg + en annen kjøpte . Vi har de stående på jobben, så kan vi eller kollegaene ta seg en kjeks om vi blir sultne. Jeg syntes de var mektige, men de tar den verste sulten. Hadde ikke klart mange på en gang.

Skrevet

Er disse kjeksene store? Da minner de om de jeg + en annen kjøpte . Vi har de stående på jobben, så kan vi eller kollegaene ta seg en kjeks om vi blir sultne. Jeg syntes de var mektige, men de tar den verste sulten. Hadde ikke klart mange på en gang.

Eh, ja, de er ganske store. Det burde nok holde med bare en.

Skrevet

Mmmm.. de skal jeg heller ikke kjøpe! Jeg kan ikke ha godsaker i huset, da spiser jeg til det er tomt.

Hadde tenkt at disse sjokoladeflarnene skulle stå i skapet til jul :(

Jøss, jeg har snop liggende til det går ut på dato. Har kjøpt 3 "potetgullposer el" det siste 1,5 året. 1 liten spiste jeg med en kompis, 1 popcorn pose måtte jeg kaste (gått ut på dato) og en ligger og slenger nå.

Skrevet

Jøss, jeg har snop liggende til det går ut på dato. Har kjøpt 3 "potetgullposer el" det siste 1,5 året. 1 liten spiste jeg med en kompis, 1 popcorn pose måtte jeg kaste (gått ut på dato) og en ligger og slenger nå.

Potetgull kan jeg godt la ligge. Det er sjokolade jeg ikke klarer å motstå. (Andre søte saker også, for den saks skyld..) Har nok vært ekstra søtsugen i det siste. Det verste er at det blir bare verre og verre for hver gang man gir etter trangen til å spise noe søtt.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har faktisk aldri noe godt liggende, av den enkle grunn, jeg spiser det ikke. Så her får gjester kaffe, uten noget attåt, om de ikke gir meg klare hint om at de kommer...

hidi, the scorpion
Skrevet

Potetgull kan jeg godt la ligge. Det er sjokolade jeg ikke klarer å motstå. (Andre søte saker også, for den saks skyld..) Har nok vært ekstra søtsugen i det siste. Det verste er at det blir bare verre og verre for hver gang man gir etter trangen til å spise noe søtt.

Har DU vært ute og angret av deg noen kalorier?

*ser strengt på kaffepiken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...