Gå til innhold

Hjeeelp! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har DU vært ute og angret av deg noen kalorier?

*ser strengt på kaffepiken*

Eh... Det ble så forbaska mørkt ute..!!

I dag har jeg startet dagen med knekkebrød altså :)

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

19

• hidi, the scorpion

13

• pekkaline

5

• Piraye

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har DU vært ute og angret av deg noen kalorier?

*ser strengt på kaffepiken*

Forresten, gratulerer med dagen!! Vil du ha en sjokoladeflarn?

hidi, the scorpion
Skrevet

Eh... Det ble så forbaska mørkt ute..!!

I dag har jeg startet dagen med knekkebrød altså :)

Visste jeg det ikke! Har du ikke lommelykt, stearinlys eller telys? Mørket er aldri noen unnskyldning. snøft.

hidi, the scorpion
Skrevet

Forresten, gratulerer med dagen!! Vil du ha en sjokoladeflarn?

Tusen takk, kaffepiken, var det ett sjokoladeflarn igjen altså?

Skrevet

De er kjempegode. Det er sjokoladebollene også:

http://www.nordkak.no/

Vi bor rett ved en ungdomsskole og har stadig kakeselgere på døra fra elever som skal på klassetur. Farlige greier...

Skrevet

Tusen takk, kaffepiken, var det ett sjokoladeflarn igjen altså?

Jeg har selvfølgelig holdt av det siste til deg! ;-)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har selvfølgelig holdt av det siste til deg! ;-)

Det er jo nesten altfor galt, men om du tror at jeg ser på deg med milde øyne, selv etter en slik generøs bestikkelse, så smeltet mitt hjerte, sukk..

Skrevet

Det er jo nesten altfor galt, men om du tror at jeg ser på deg med milde øyne, selv etter en slik generøs bestikkelse, så smeltet mitt hjerte, sukk..

Hehe :)

*slenger over en virtuell sjokoladeflarn*

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe :)

*slenger over en virtuell sjokoladeflarn*

Takk, passer akkurat til kaffekoppen jeg skal nikose meg med...

Skrevet

De er kjempegode. Det er sjokoladebollene også:

http://www.nordkak.no/

Vi bor rett ved en ungdomsskole og har stadig kakeselgere på døra fra elever som skal på klassetur. Farlige greier...

Jeg synes ikke mormors havreflarn er gode! men jeg digger vanlige havreflarn, og kan ikke ha slikt noe i hus! ;-)

Skrevet

Når du har spist så mange kan du vel like gjerne ta resten også, så er fristelsene borte:-)

*he he*

Skrevet

Putt resten i fryseren! De tiner på et øyeblikk, og er midt i blinken når du får kaffegjester i julen, kaffepike.

Det var jo et godt tips!

Jeg for min del liker ikke de kakene der, så jeg har hatt størst suksess med å sette dem frem (UTE!) når poden har masse venner på besøk. :-) Da er boksen tom på null komma svisj.

Det er litt vanskelig å si til dem som kommer på døra at jeg ikke vil kjøpe fordi kakene er vonde...;-)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri noe godt liggende, av den enkle grunn, jeg spiser det ikke. Så her får gjester kaffe, uten noget attåt, om de ikke gir meg klare hint om at de kommer...

Heheh, jeg drikker ikke kaffe heller så NOE må jeg ha...:)

Annonse

Skrevet

Potetgull kan jeg godt la ligge. Det er sjokolade jeg ikke klarer å motstå. (Andre søte saker også, for den saks skyld..) Har nok vært ekstra søtsugen i det siste. Det verste er at det blir bare verre og verre for hver gang man gir etter trangen til å spise noe søtt.

:-) sant det. Jo mer søtt man spiser jo mer har man lyst på det. Har litt liggende å slenge (jeg er sånn at har jeg det ikke har jeg lyst på, har jeg, kan det være det samme...). Så spiser jo litt snop hver dag, men dreier seg gjerne om 3 kjeks, elns.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...