Gå til innhold

Hvorfor er magen min størst på midten?

Anbefalte innlegg

Gjest bollemage
Skrevet

Har slanket meg ca 12kg på et år. Har 3 svangerskap bak meg. Vurderer mageplastikk for å få bort hengemagen, men har ikke de "magiske" 2 cm for å få dekket dette, men derimot skikkelig "bolle" på skambenet. Hva kan man gjøre med det? Har også 2 keisersnitt, slik at det blir klamt og sår der henget er.

Noe annet er at selv om jeg er kommet ned i matchvekt( for meg iallefall) :) så buler magen min ut der magesekken er liksom. Dette får jeg ikke slanket bort, så hvorfor er det blitt sånn?? Magen er liksom størst over navlen/ nedenfor puppene. Har fått en fryktelig rar form synes jeg...

Fortsetter under...

Gjest bollemage
Skrevet

Slappe magemuskler?

Ville jeg ikke merket det da? Jeg tar sit ups uten problemer liksom..!? Og det blir hard når jeg strammer...

Skrevet

Ville jeg ikke merket det da? Jeg tar sit ups uten problemer liksom..!? Og det blir hard når jeg strammer...

hmmm... jeg tar situps så det holder jeg også uten problemer;) men okke som så får jeg ikke bort den ringen...

Kan se utsultet ut jeg og likevel ha den TEITE ringen rundt magen...

Så tror ikke det er det som er problemet her.

Kansje ta deg en tur på et trenings-senter og høre med en coach om hvordan best bli kvitt dette uten å måtte gå veien til en operasjon?

Operasjoner er jo ekkle uansett;)

Gjest bollemage
Skrevet

hmmm... jeg tar situps så det holder jeg også uten problemer;) men okke som så får jeg ikke bort den ringen...

Kan se utsultet ut jeg og likevel ha den TEITE ringen rundt magen...

Så tror ikke det er det som er problemet her.

Kansje ta deg en tur på et trenings-senter og høre med en coach om hvordan best bli kvitt dette uten å måtte gå veien til en operasjon?

Operasjoner er jo ekkle uansett;)

Det er ikke den ringen jeg mener. Magen står liksom ut der magesekken er. 5-10cm under puppene og 5-10cm over navlen. Selve magen rundt navleparti og rundt er ok...La meg si at det er liksom akkurat der man mister pusten om man blir slått i magen..ehh..

Skrevet

Det er ikke den ringen jeg mener. Magen står liksom ut der magesekken er. 5-10cm under puppene og 5-10cm over navlen. Selve magen rundt navleparti og rundt er ok...La meg si at det er liksom akkurat der man mister pusten om man blir slått i magen..ehh..

;) jeg vet hvilken du mener, jeg har den jeg også, den "andre" bilringen liksom!

Og samme hvor masse jeg trener så er den der forde:( Jeg har til og med prøvd Bailine (som førøvrig BØR prøves før operasjon, kan anbefales;)) men det hjalp ikke det heller på akkkurat det området:(

Annonse

Gjest bollemage
Skrevet

;) jeg vet hvilken du mener, jeg har den jeg også, den "andre" bilringen liksom!

Og samme hvor masse jeg trener så er den der forde:( Jeg har til og med prøvd Bailine (som førøvrig BØR prøves før operasjon, kan anbefales;)) men det hjalp ikke det heller på akkkurat det området:(

Ja, jeg er ikke særlig lysten på operasjon heller, siden jeg har greid å gå ned i vekt av meg selv. Også med tanke på kanskje et svangerskap til om noen år.*S* Men det må da være noe annet i den kulen?? Kan ikke være fett liksom, når det blir hard om jeg strammer.:0) Kan det være at magesekken er "stor", oppblåst...eller..nei jeg vet sannelig ikke..Er det en treningsform det du refererer til?

Skrevet

Ja, jeg er ikke særlig lysten på operasjon heller, siden jeg har greid å gå ned i vekt av meg selv. Også med tanke på kanskje et svangerskap til om noen år.*S* Men det må da være noe annet i den kulen?? Kan ikke være fett liksom, når det blir hard om jeg strammer.:0) Kan det være at magesekken er "stor", oppblåst...eller..nei jeg vet sannelig ikke..Er det en treningsform det du refererer til?

Nei det er elektroder, jeg begynte igrunnen med det pga musklene rundt hoftene ( hadde masse smerter osv) men det funker som fy, og gir deg masse trening i musklene, og de er dyptvirkende sånn at de kommer til der vanlig trening ikke kommer til for å si det sånn:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...