Gå til innhold

jippi, gammelkatta begynner å godta kattungen

Anbefalte innlegg

Gjest katteeier
Skrevet

For ei uke siden fikk vi oss en nydelig kattunge på tre mnd.

Gammelkatta vår ble naturlig nok ganske sint over inntrengeren. Hun har freset bare kattungen nærmet seg og har også vært sint på meg, klort og bitt.

Men i dag har kattungen fått lov til å sitte å lukte på halen mens hun spiste uten en eneste murring.

Gammelkatta kom også på fanget mitt i dag, så nå er jeg glad:)

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler! Du er heldig. Min kattemor tåler fremdeles ikke sin egen datter...Og de har bodd sammen i 7 år! Så hender det at dattera får noen merkelige innfall og jager moren sin rundt i huset, da søker pusemor støtte hos meg. Katter er merkelig dyr, og jeg har sett mange av dem!

Lykke til med dine to!

Skrevet

Sånn er det her hos meg også;)

Man må nesten beregne litt tid, da det igrunnen er snakk om revir.

Mine har nå bodt sammen i snart 3 år, og "gamle"katta godtar ennå ikke "inntrengeren" De sloss med matfatet, men "nye" katten har godtatt at han må spise sist, han har godtatt at når hun kommer og skal ligge der hun vil ligge ( selv om det bare er noen sekunder ) så må han flytte seg ellers så blir det bråk! de er litt sånn som furtne småunger som ikkefår ha lekene sine ifred;)

De første mnd trodde jeg at dette kom aldri til å gå i det hele tatt... men pr idag, susser de faktisk litt av og til vel og merke;)

Gjest katteeier
Skrevet

Sånn er det her hos meg også;)

Man må nesten beregne litt tid, da det igrunnen er snakk om revir.

Mine har nå bodt sammen i snart 3 år, og "gamle"katta godtar ennå ikke "inntrengeren" De sloss med matfatet, men "nye" katten har godtatt at han må spise sist, han har godtatt at når hun kommer og skal ligge der hun vil ligge ( selv om det bare er noen sekunder ) så må han flytte seg ellers så blir det bråk! de er litt sånn som furtne småunger som ikkefår ha lekene sine ifred;)

De første mnd trodde jeg at dette kom aldri til å gå i det hele tatt... men pr idag, susser de faktisk litt av og til vel og merke;)

Kan de ikke ha hver sin matskål? Hos meg har de matfat på hver sin side av kjøkkenet. Trudde først jeg måtte ta bort maten etter hver gang de har spist, siden kattungen ikke skal spise voksenmat, men de holder seg til sitt eget fat, så det er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...