Gå til innhold

Hurra for Hidi, the scorpion!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk, AveM, jeg blir litt rørt her jeg sitter.

Gratulerer med dagen :)

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer hidi :o)

Tusen takk, Dorthe:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer med dagen :)

Takker så mye, meg_123!

Skrevet

Skal spise middag med min datter og min mor. Så kom min sønn til å røpe at det muligens kommer flere, så da har min utspekulerte mor ((82)ringt og invitert mine sønner og min svigerinne in-spe......

Hehhe, så kos da. :) Kos deg og ha det kjempetrivelig da!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehhe, så kos da. :) Kos deg og ha det kjempetrivelig da!

Det skal jeg;)

Annonse

Gjest Angela25
Skrevet

Aah,jeg visste ikke du hadde bursdag!! Gratulerer saa mye!! Og feir med maate:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Ha en fin dag!

Blir spennende å høre om det er forandring med Vekten87 idag, tenker så på henne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Aah,jeg visste ikke du hadde bursdag!! Gratulerer saa mye!! Og feir med maate:-)

Tusen takk, Angela25, det var meg selv som nevnte det til Vekten87, fordi hun kanskje får babyen sin i dag...!

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer med dagen! Ha en fin dag!

Blir spennende å høre om det er forandring med Vekten87 idag, tenker så på henne.

Tusen takk, Hønemoren, jeg ba henne knipe igjen til etter 12 i natt ;) Må si jeg har tenkt veldig mye på henne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...