Gå til innhold

Dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest kittykatty
Skrevet

Vi har en katt. Den ene av oss er ikke så glad i katter og ser helst at den er minst mulig inne, og i hvertfall ikke i senga. Den andre av oss er veldig glad i katter, og lar katten være i senga når den andre parten ikke er hjemme, uten at den andre vet det så klart.

Er det dårlig gjort, når den ene parten klart har sagt fra hva han/hun syns om saken?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er veldig dårlig gjort overfor katten å behandle den så ulikt i alle fall.... Den skjønner neppe hvorfor den får lov til å være i sengen noen ganger, mens den andre ganger blir kastet ut.

Kan dere ikke bli enige om at katten får være inne, men ikke på soverommet? Jeg skjønner godt den parten som ikke vil ha utekatten i sengen.

Skrevet

Ja, det er dårlig gjort. Har samboeren din sagt han ikke vil ha katten i senga bør du respektere dette. Jeg skjønner forresten godt at du liker å ligge og kose med katten, men det kan kanskje gjøres et annet sted? Hva med sofaen?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, så absolutt! Jeg elsker katter og har to, men sengen er min og forbudt område for dem.

Kan dere ikke inngå et kompromiss, ingen katter i senga, men de får lov til å være inne!

Det tjener alle på inkludert katten!

Annonse

Skrevet

Det skjønner jeg ikke hensikten i.

Katten kan være alle andre steder utenom i senga.

Dette blir litt idioti for meg.

Den stakkars katten vet jo ikke hvorfor den blir jaget hit og dit. Den ene gangen kan den ligge der og kose seg, i andre tilfeller blir den jaget, ikke greit å vite hvorfor for den.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det er dårlig gjort mot den parten som ikke vil ha katten i senga at katten får ligge der når vedkommende er borte. Det må da være greit å respektere det den andre mener?

Det som forundrer meg mest er at du ikke lurer på om det et dårlig gjort mot katten, for det er det jo. En katt bør slippe så inkonsekvent behandling, det har den rett og slett vondt av.

Selv har vi tre katter som både er ute og inne, men i senga har de ingen ting å gjøre.

Skrevet

Ja, det er dårlig gjort mot den parten som ikke vil ha katten i senga at katten får ligge der når vedkommende er borte. Det må da være greit å respektere det den andre mener?

Det som forundrer meg mest er at du ikke lurer på om det et dårlig gjort mot katten, for det er det jo. En katt bør slippe så inkonsekvent behandling, det har den rett og slett vondt av.

Selv har vi tre katter som både er ute og inne, men i senga har de ingen ting å gjøre.

Enig med deg.

Skrevet

Jeg er glad i katten vår, men jeg vil ikke ha den i sengen. Min mann vil gjerne det. Han respekterer mitt ønske. Jeg liker ikke at katten er i sengen mest fordi den drar med seg inn flott.

Så ja, jeg ville synes at det var dårlig gjort om min mann hadde katta i senga når jeg ikke visste det.

Skrevet

det forvirrer iallefall katten for å si det sånn;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...