Gjest kan jeg det..... Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 dato 23 okt? kjøpte den for noen dager siden og oppdaget idag at datoen var utgått. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ja - det hadde jeg gjort, så sant den ser fin ut og lukter godt. Pass på at du steker den eller koker den godt og lenge! 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis den har stått i kjøleskapet, lukter godt, så hadde jeg spist den, tror jeg. Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-) 0 Siter
Orio Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis den har stått i kjøleskapet, lukter godt, så hadde jeg spist den, tror jeg. Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-) ''Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-)'' Da burde i så fall jeg vært friskmeldt for lenge siden. Listen over ting (såkalt normal mat) som jeg ikke orker tanken på å spise er lang. :- ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det kan du helt trygt, så lenge kjøttet skal gjennom steke/kokeprosess. 0 Siter
Gjest se på den Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg ville åpnet pakken. Antagelig lukter den. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri. Samme her. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri. Samme her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri. Enig i denne! 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 NEI!!!! Kyllingkjøtt er jo absolutt det jeg er mest skeptisk til ang. dato stempling, og håndtering av kyllingen forøvrig. Jeg ville ikke tatt kjangsen. Det finnes ikke noe værre enn matforgiftning. Grøss!!! 0 Siter
Gjest heter det Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 NEI!!!! Kyllingkjøtt er jo absolutt det jeg er mest skeptisk til ang. dato stempling, og håndtering av kyllingen forøvrig. Jeg ville ikke tatt kjangsen. Det finnes ikke noe værre enn matforgiftning. Grøss!!! "Jeg ville ikke tatt kjangsen." Hva får deg til å tro at det skrives med kj? Sjansen, 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 "Jeg ville ikke tatt kjangsen." Hva får deg til å tro at det skrives med kj? Sjansen, Hei "heter det! Om du først skal være irrettesette politi, kan du begynne å bruke ditt ekte nick. Men det tar du kanskje ikke SJANSEN på? Feiging. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.