Gå til innhold

Kan jeg bruke kyllingkjøttdeig som er gått ut på

Anbefalte innlegg

Gjest kan jeg det.....
Skrevet

dato 23 okt? kjøpte den for noen dager siden og oppdaget idag at datoen var utgått.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja - det hadde jeg gjort, så sant den ser fin ut og lukter godt.

Pass på at du steker den eller koker den godt og lenge!

Skrevet

Hvis den har stått i kjøleskapet, lukter godt, så hadde jeg spist den, tror jeg. Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-)

Skrevet

Hvis den har stått i kjøleskapet, lukter godt, så hadde jeg spist den, tror jeg. Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-)

''Men nå er nå jeg psykiatrisk pasient da, og de spiser jo som kjent det meste :-)''

Da burde i så fall jeg vært friskmeldt for lenge siden. Listen over ting (såkalt normal mat) som jeg ikke orker tanken på å spise er lang. :- )

hidi, the scorpion
Skrevet

Det kan du helt trygt, så lenge kjøttet skal gjennom steke/kokeprosess.

Annonse

Gjest se på den
Skrevet

Jeg ville åpnet pakken. Antagelig lukter den.

Skrevet

Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri.

Skrevet

Hos oss hadde den gått rett i søpla. Kyllingkjøtt gått ut på dato spiser jeg aldri.

Samme her.

Skrevet

Samme her.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig i denne!

Annonse

Gjest Blikkboks
Skrevet

NEI!!!!

Kyllingkjøtt er jo absolutt det jeg er mest skeptisk til ang. dato stempling, og håndtering av kyllingen forøvrig.

Jeg ville ikke tatt kjangsen. Det finnes ikke noe værre enn matforgiftning. Grøss!!!

Gjest heter det
Skrevet

NEI!!!!

Kyllingkjøtt er jo absolutt det jeg er mest skeptisk til ang. dato stempling, og håndtering av kyllingen forøvrig.

Jeg ville ikke tatt kjangsen. Det finnes ikke noe værre enn matforgiftning. Grøss!!!

"Jeg ville ikke tatt kjangsen."

Hva får deg til å tro at det skrives med kj?

Sjansen,

Gjest Blikkboks
Skrevet

"Jeg ville ikke tatt kjangsen."

Hva får deg til å tro at det skrives med kj?

Sjansen,

Hei "heter det!

Om du først skal være irrettesette politi, kan du begynne å bruke ditt ekte nick.

Men det tar du kanskje ikke SJANSEN på?

Feiging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...