Gå til innhold

Fått noe fint i dag da, Hidi, the scorpion?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Min datter er så omtenksom når det gjelder gaver og kort. Jeg fikk to vakre telysholdere i glass. Jeg elsker glass og levende lys. Så laget hun vakkert kort til meg med ordene verdens beste mamma etc. Så fikk jeg en nydelig topp av min søster + to par deilige sokker, hvorav det ene paret forsvant rett på min datters ben. Sokker har en kjedelig tendens til å bli borte hos oss.

Mest av alt tenker jeg på Vekten87, og min beste gave i dag, er om alt er fint med mor og barn!

Gjest Høstløv
Skrevet

Min datter er så omtenksom når det gjelder gaver og kort. Jeg fikk to vakre telysholdere i glass. Jeg elsker glass og levende lys. Så laget hun vakkert kort til meg med ordene verdens beste mamma etc. Så fikk jeg en nydelig topp av min søster + to par deilige sokker, hvorav det ene paret forsvant rett på min datters ben. Sokker har en kjedelig tendens til å bli borte hos oss.

Mest av alt tenker jeg på Vekten87, og min beste gave i dag, er om alt er fint med mor og barn!

Så koselig:-)

Henger meg på det siste du skrev:-)

Ha en fin bursdag videre.

Skrevet

Gratulerer med dagen!! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer med dagen!! :-)

Tusen takk, morsan, føler meg litt gammel nå ;)

Skrevet

Tusen takk, morsan, føler meg litt gammel nå ;)

29 er da vel ingen alder!! ;-)

Skrevet

Er det noen som vet om det har blitt baby enda da?

hidi, the scorpion
Skrevet

29 er da vel ingen alder!! ;-)

Skal huske på det, men det går jo mektig fort mot de skumle, forferdelige tretti da...;(

Skrevet

Gratla med dagen!

Jeg hadde bursdag i helga.Våkna opp til DEN frokosten ungene hadde laget ;o)

De hadde også vært å kjøpt presanger;genser,ytterjakke og veske.En god start på dagen med andre ord....

Ha en fin dag og hilsen fra

hidi, the scorpion
Skrevet

Er det noen som vet om det har blitt baby enda da?

Tror ingen vet hva som hender med Vekten87, for alt vi vet fikk hun jenta si igår eller hun venter enda. Har tenkt så mye på henne, hun var sååå sårbar i går...

Skrevet

Tror ingen vet hva som hender med Vekten87, for alt vi vet fikk hun jenta si igår eller hun venter enda. Har tenkt så mye på henne, hun var sååå sårbar i går...

Ja, jeg og fulgte med i går så nå lurte jeg på om det hadde vært noe innlegg her for jeg har akkurat stukket innom her.

Ikke for å ødelegge bursdagstråden din altså ;o)

Skrevet

Skal huske på det, men det går jo mektig fort mot de skumle, forferdelige tretti da...;(

Kommer an på hvor mange ganger du skal fylle 29 først, da! ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratla med dagen!

Jeg hadde bursdag i helga.Våkna opp til DEN frokosten ungene hadde laget ;o)

De hadde også vært å kjøpt presanger;genser,ytterjakke og veske.En god start på dagen med andre ord....

Ha en fin dag og hilsen fra

Tusen takk, vin, ble ikke frokost men pakke fikk jeg. Og en travel datter som fòr som en ilder rundt i huset og samlet skolesaker, og ropte eeeer såå glad i deg mamma før døren slo igjen bak henne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg og fulgte med i går så nå lurte jeg på om det hadde vært noe innlegg her for jeg har akkurat stukket innom her.

Ikke for å ødelegge bursdagstråden din altså ;o)

Er litt rampete selv, så setter bare pris på litt ødeleggelse. Nei, vi har ikke hørt noe fra henne etter den sleivete kommentaren dundret inn. Hun var allrede så sårbar, så jeg er litt bekymret for henne, håper hun har en lita tulle i armkroken nå, så alt annet er glemt...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Kommer an på hvor mange ganger du skal fylle 29 først, da! ;-)

Tror du den virkelig går i år også? Barna begynner jo å bli store.....hvisker bekymret.

Skrevet

Tror du den virkelig går i år også? Barna begynner jo å bli store.....hvisker bekymret.

Ja, det er jo 'problemet' med store barn! Min mor hadde den ulempen å ha bare tenåringer i huset allerede da hun var 36, og jeg skal love deg at jeg aldri så på henne som særskilt ung da! *he he*

Jeg får nyte det så lenge det varer, for min ennå lille sønn vil ikke engang høre snakk om påstander om at moren hans begynner å dra på åra...;-)

Skrevet

Er litt rampete selv, så setter bare pris på litt ødeleggelse. Nei, vi har ikke hørt noe fra henne etter den sleivete kommentaren dundret inn. Hun var allrede så sårbar, så jeg er litt bekymret for henne, håper hun har en lita tulle i armkroken nå, så alt annet er glemt...;)

Heisann, du tenker fremdeles på henne ja :) Vi får se for oss at hun koser seg, håper det. Vekten87 altså, men den tok du vel :)

Ser du har fått pakker å greier, så flott! Hva med kaker? Eller dere skulle på middag var det så?

Gjest Elextra
Skrevet

Gratulerer med dagen! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Heisann, du tenker fremdeles på henne ja :) Vi får se for oss at hun koser seg, håper det. Vekten87 altså, men den tok du vel :)

Ser du har fått pakker å greier, så flott! Hva med kaker? Eller dere skulle på middag var det så?

''Vi får se for oss at hun koser seg, håper det''

Håper jo ikke fødselen blir så ille, men å forvente at hun koser seg var kanskje likevel litt drøyt! :)

;)

Skrevet

Jeg så ikke den kommentaren heller men har sett et par andre så jeg regner med at den var i samme stil. Ja, la oss håpe at jobben er gjort og hun er happy der hun ligger med babyen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...