ambiente Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 i skapet! Ja, dette er utfordringen! Jeg har dårlig råd, men prøver å spise sunt. Har ikke råd til å kjøpe så mye "spesialprodukter" og ferskvarer, yoghurt, vita-produkter og slikt er dyrt for meg.. Det jeg prøver å ha i kjøleskapet er: Epler (kjøper sånne 2 kilosposer fra first price eller euroshopper og bruker dem både som snacks og i salater. Kålrot Gulrot Soft light margarin (billigste light margarin og jeg klarer meg ikke uten smør på skiva!) Makrell i tomat Tunfisk på boks tomat salatbønner på boks Er ikke ute etter bare sunn og mager mat, spiser både nugatti og helfet ost, men trenger sunne og billige ingredienser så jeg kan leve etter mottoet mitt; sunt og usunt hånd i hånd! 0 Siter
ambiente Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Bananer. Masse energi! *notere* Bare et bananer blir fort overmodne! Bananer her i huset blir fort bananmuffins! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 *notere* Bare et bananer blir fort overmodne! Bananer her i huset blir fort bananmuffins! Det gjør de. Sjøl handler eg bananer nok til ca. 2 dager i slengen, spiser nok en 3-4 for dagen (bruker de også som frokost pålegg). 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Havreknekkebrød, bokser med mais, bananer, tomater, melk. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Heia! Du spør jo egentlig om sunne/magre produkter, men det er jeg ikke så god på, som jeg gjerne skulle vært. Men ting vi har i kjøleskapet alltid, og om ikke får litt panikk er: Makrell i tomat Kaviar ( til Poden, kaviar er absolutt ikke noe for meg. *grøss*) Egg Feta ost på glass Pesto Qmelk ekstra lett (til kaffelatten min) Qmelk skummet Rismelk (Sønn med laktose intoleranse) Becel, flytende "smør" til steking og baking. Maten smaker absolutt bedre med denne. (Best med meierismør, men så kommer denne på en god nr. 2) Gulrøtter Brokkoli Ruccula Spinat Mini tomater (bytter litt på) Blomkål Soltørka tomater I tillegg har jeg alltid sånn at jeg kan lage stekt ris, egg, mais, erter, skinkeboks, løk/vårløk.... Passer bra til både middag, lunsj eller kvelds syns jeg. Ja, ja, ikke helt det du svarte på, men, men Ha en superduper kveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.