cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Vet ikke hva jeg ville valgt, så det forblir nok zilja... Zilja er fint! Nesten som si ja, zilja, eller silje -sildre. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Jeg skriver så sjelden selv om jeg har vært her i flere år, så jeg blir ikke lei av mitt:) Dessuten liker jeg hestehover, for da er det vår! Og det er likevel umulig å bytte for omtrnet alt er opptatt. Hestehover er det absolutte vårtegn. Blomsternick, en fin ting! 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har man et barn inne i seg selv? *seriøst spørsmål* Noen har det, bare sjekk graviditetsforum.... *blæh* 0 Siter
Gjest fint til deg Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har man et barn inne i seg selv? *seriøst spørsmål* Ja jeg har i hvert fall. Amerikanerne kaller det for "the inner child". Mange i psykiatrien vil nok kunne si de føler de har et barn inne i seg. En levende livskraft, lekende, sårbart, skapende. Noen bærer med seg en flink pike. Noen et forlatt lite barn. Masse litteratur om det indre barnet. Noe er seriøst og bra. Noe er svulstig og litt over the top. Uansett søker mange dessverre destruktive måter å la det lille barnet i seg få oppfylt sine behov. Å bli klar over sine egne behov gjør at en kan selv oppfylle dem, eller bestemme seg for ikke å oppfyllke dem, eller kanskje også la noen andre få være der for å oppfylle dem. Alle mine behandlere har snakket om mitt barn i løpet av den første timen... 0 Siter
nick Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Dere kan ikke velge nick på nytt! Jeg står ikke til valg! 0 Siter
skal Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Høsblomst? Høststorm? Høstvind? Nei, aner ikke. Selv er jeg nok mest skal foreløpig, kunne vært vilikke innimellom og. 0 Siter
nick Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jepp! Du lan lage en kortform av nicket ditt. Lin. Det er fint:) Yoko Ono????? I mitt hode er du dødsfin. Skifter du til Yoko, så vet jeg ikke hvor langt nede på lista jeg kan plassere deg. 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Dere kan ikke velge nick på nytt! Jeg står ikke til valg! *he he* 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Dere kan ikke velge nick på nytt! Jeg står ikke til valg! Men jeg vil ha nytt nick!! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Høsblomst? Høststorm? Høstvind? Nei, aner ikke. Selv er jeg nok mest skal foreløpig, kunne vært vilikke innimellom og. Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-) Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Men jeg vil ha nytt nick!! Hva med "NHD" ? 0 Siter
Gjest barndomsopplevelser Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Var det ikke en barnebok som het Prinsesse Vilikke? :-) Noe med høst. Høstøsters, kanskje. Jeg må tenke litt. Det var et skuespill. Og jeg var prinsesse i blå kjole. I hvertfall i annen akt. Hehe. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Ja jeg har i hvert fall. Amerikanerne kaller det for "the inner child". Mange i psykiatrien vil nok kunne si de føler de har et barn inne i seg. En levende livskraft, lekende, sårbart, skapende. Noen bærer med seg en flink pike. Noen et forlatt lite barn. Masse litteratur om det indre barnet. Noe er seriøst og bra. Noe er svulstig og litt over the top. Uansett søker mange dessverre destruktive måter å la det lille barnet i seg få oppfylt sine behov. Å bli klar over sine egne behov gjør at en kan selv oppfylle dem, eller bestemme seg for ikke å oppfyllke dem, eller kanskje også la noen andre få være der for å oppfylle dem. Alle mine behandlere har snakket om mitt barn i løpet av den første timen... Jeg skjønner tanken. Det handler på en måte å få integrert dette barnet? Jeg liker ikke helt tanken på at det er en annen person der, på en måte men det er sikkert bare jeg som tenker sånn. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Hva med "NHD" ? Hjelp........................ Han skal være glad han ikke heter noe med Dag Ulrik S. Thommasen i hvert fall;-) 0 Siter
skal Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det var et skuespill. Og jeg var prinsesse i blå kjole. I hvertfall i annen akt. Hehe. Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt! Jeg var Nepal! i et skuespill.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hjelp........................ Han skal være glad han ikke heter noe med Dag Ulrik S. Thommasen i hvert fall;-) Ja, og her er det bare fantasien som setter grenser. *gruble* 0 Siter
skal Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg var Nepal! i et skuespill.... Som i landet?? Tror ikke jeg har vært noe annet enn rotte.. sukk! 0 Siter
Gjest barndomsopplevelser Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg fikk ikke være prinsesse vilikke! :-( Det blir traumer av sånt! Det var vel derfor jeg bare fikk være i andre akt ja:o) Måtte dele på godene! Det var veldig stas husker jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Som i landet?? Tror ikke jeg har vært noe annet enn rotte.. sukk! Jepp, et av verdens fattigste land var jeg. Livet ble ikke helt det samme etter det. Og du var rotte! Barneskolen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.