morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Skuespillerkarrieren min nådde et historisk lavmål det året jeg måtte spille juletreet i julespillet.. LOL!!! Bestevenninnen min fra barndommen var også 'tre i skogen' husker jeg! ;-) Litt av en rolle!! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Er glad at jeg skiftet nick for et par dager siden:-) Hvorfor det? 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det var vel derfor jeg bare fikk være i andre akt ja:o) Måtte dele på godene! Det var veldig stas husker jeg. Vi delte ikke en rolle slik, men jeg har sett at de store rollene deles når trinnet til sønnen min har hatt skuespill for foreldrene. Lurt! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Autumn var opptatt. Finner visst ikke noe jeg blir fornøyd med. *vanskelig* Men selv om du synes Autumn passer fint nå, kan det jo hende at du skifter mening til våren! :-) Hva med bare "Sola", rett og slett? 0 Siter
bibben Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, jeg føler meg bare så barnslig, så jeg tok det i meg det med høstbarn, hehe. På tide å bli voksen, men jeg vil ikke. *krangler med seg selv* Med nicket "frøken høst" ville jeg assosiere til fantastiske figurer og tegninger av Elsa Beskow fra bøker som Blomsterfesten. Kjenner du den? Løp og Kjøp! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Men selv om du synes Autumn passer fint nå, kan det jo hende at du skifter mening til våren! :-) Hva med bare "Sola", rett og slett? Sola, det blir litt mye å leve opp til, syns jeg. *veldig vanskelig i dag*;-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Autumn var opptatt. Finner visst ikke noe jeg blir fornøyd med. *vanskelig* Fall eller harvest er også høst på engelsk. Eller kall deg spring som er vår. Synes det høres lysere ut. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Med nicket "frøken høst" ville jeg assosiere til fantastiske figurer og tegninger av Elsa Beskow fra bøker som Blomsterfesten. Kjenner du den? Løp og Kjøp! Jaa! Jeg tenkte på det nettopp. Tante grønn, tante violett osv :-) 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor det? Hadde nok ikke tatt noe med høst, visst du hadde gjort det først:-) Vet ikke hva jeg skulle funnet på da. 0 Siter
bibben Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jaa! Jeg tenkte på det nettopp. Tante grønn, tante violett osv :-) Høstprinsessen...hvis en ønsker å oppholde seg i det eventyrlige hjørnet....ja i samme gate som Isdronningen og Kong Vinter...mulighetene er mange.... 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Sola, det blir litt mye å leve opp til, syns jeg. *veldig vanskelig i dag*;-) Månen, da? Eller Ganymedes?? (En av Jupiters måner) eventuelt kan du omskrive Sola til det mer kryptiske Zola 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Høstprinsessen...hvis en ønsker å oppholde seg i det eventyrlige hjørnet....ja i samme gate som Isdronningen og Kong Vinter...mulighetene er mange.... Jeg liker det eventyrlige hjørnet, men tror ikke jeg tørr å kalle meg noe med prinsesse. SKulle hatt noe enkelt. Nei, jeg vet ikke hvem jeg er engang:S eller hva jeg skal identifisere meg med. Nå er det forresten en flue som har lagt seg på rygg på skrivebordet mitt... hva skal det bety.. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Ja, og her er det bare fantasien som setter grenser. *gruble* Svein Jakob E. Fredriksen ! 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Hadde nok ikke tatt noe med høst, visst du hadde gjort det først:-) Vet ikke hva jeg skulle funnet på da. Ok:-) 0 Siter
frosken Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 LOL Bamsen min var Jesus-barnet!! :-D Alle vet vel at Jesus-barnet ikke kan være loddent! Men nå skjønner vi jo hvorfor du har det nicket du har... 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Månen, da? Eller Ganymedes?? (En av Jupiters måner) eventuelt kan du omskrive Sola til det mer kryptiske Zola hehe:-) Takk for mange forslag! 0 Siter
tonie Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Yoko Ono????? I mitt hode er du dødsfin. Skifter du til Yoko, så vet jeg ikke hvor langt nede på lista jeg kan plassere deg. Å Gud, nei da kan jeg jo bare ikke bytte. Yoko er sikkert opptatt uansett. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg liker det eventyrlige hjørnet, men tror ikke jeg tørr å kalle meg noe med prinsesse. SKulle hatt noe enkelt. Nei, jeg vet ikke hvem jeg er engang:S eller hva jeg skal identifisere meg med. Nå er det forresten en flue som har lagt seg på rygg på skrivebordet mitt... hva skal det bety.. Den er underdanig. Ser på deg som sjef:-) 0 Siter
tonie Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ja, det er ikke noe spennende akkurat, og dertil også med liten forbokstav fordi jeg slurvet i vei da jeg skulle skynde meg å velge nick på et 'engangsspørsmål' på foreldreforum! ;-) Men nå synes jeg det er rart hvis folk omtaler meg som Morsan med stor forbokstav! *he he* Ja ja, sånn kan det gå;-) Det kan det. Mitt var ikke heller så gjennomtenkt, men vi får nå bare hete det vi heter:) 0 Siter
mumitrollet Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har hatt samme nick i nesten åtte år. Ikke særlig stilig eller spennende, men gidder ikke finne på noe nytt. Nicket er desverre opptatt på absolutt alle forum ellers, så der kaller jeg meg litt forskjellig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.