Gå til innhold

Magesmerter

Gjest Tusle

Anbefalte innlegg

hei jeg er 48 år, har en jobb som innebærer mye ansvar og leder for ca 20 ansatte i omstillingsfase. jeg har i mange år - ca 8 - vært plaga med mageknip eller anfall liksom. det kommer alltid på kvelden. og ca 1 time etter måltid. blir veldig oppblåst. kan ikke si at det er noe spes mat som utløser det. hatt gastroskopi og de fant ikke noe i selve magesekken, men lukkemuskelen er litt "slapp". spiserøret har ingen etseskader - bruker 150 mg zantac hver dag. men, disse smertene kommer i tak og varer ca 3 timer. har du noen tips til meg? har galleblæra full av steiner - men smertene sitter midt i solar plexus så tror ikke det er de. legen min reagerer liksom ikke, jeg vet ikke min arme råd, orker ikke trene og er helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bareetforslag

Jeg anbefaler deg og prøve Silicia fra helsekost. Helt ufarlig og kan hjelpe deg. Nå er ikke dette en simsalabimgreie. Tar litt tid før du kjenner virkningen, men det er et middel som er helt ufarlig for deg og prøve. Du bruker det litt intensivt i starten og går så over til en spiseskje om dagen som vedlikeholdsdose.

Hvis du ikke har sjekket stoffskifte ditt bør du kanskje gjøre det, jeg hadde nettopp slike magesmerter du beskriver før det ble avdekket at jeg hadde lavt stoffskifte. Nå sier jeg ikke at du har det, men det skader ikke og sjekke det ut. Det er en enkel blodprøve. Grunnen til at jeg nevner det er at du også sier at du er så sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg og prøve Silicia fra helsekost. Helt ufarlig og kan hjelpe deg. Nå er ikke dette en simsalabimgreie. Tar litt tid før du kjenner virkningen, men det er et middel som er helt ufarlig for deg og prøve. Du bruker det litt intensivt i starten og går så over til en spiseskje om dagen som vedlikeholdsdose.

Hvis du ikke har sjekket stoffskifte ditt bør du kanskje gjøre det, jeg hadde nettopp slike magesmerter du beskriver før det ble avdekket at jeg hadde lavt stoffskifte. Nå sier jeg ikke at du har det, men det skader ikke og sjekke det ut. Det er en enkel blodprøve. Grunnen til at jeg nevner det er at du også sier at du er så sliten

hei

takk for svar. jeg har sjekka, og stoffskiftet er okei. alle prøver er okei

silica - er det for fordøyelsen eller? jeg har ikke problemer med

forstoppelse eller diare heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...