Gjest hakkenosignaturidag Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Selvfølgelig med S:-) Ikke lett å skrive etter å ha tatt Imovane.. 0 Siter
tonie Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er jeg litt usikker på dette kjløeskapet.Er det en j for mye eller har du bare stokka om litt? Ikke at jeg kjenner til kløeskap, men det er jo så mye nytt nå for tida:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er jeg litt usikker på dette kjløeskapet.Er det en j for mye eller har du bare stokka om litt? Ikke at jeg kjenner til kløeskap, men det er jo så mye nytt nå for tida:) he, he...Det kan bli mye moro med Imovane, forstår eg. 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er jeg litt usikker på dette kjløeskapet.Er det en j for mye eller har du bare stokka om litt? Ikke at jeg kjenner til kløeskap, men det er jo så mye nytt nå for tida:) ;-))))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.