Gå til innhold

lastebil og bil i tofeltsvei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Nå har jeg ventet et år og det tar vel en god stund før jeg får den enda.

Auda.... Bør vel ikke være så altfor lenge til. En jeg kjenner ventet i 15mndr. Tålmodighet må man ha når det gjelder slikt. Jøss for ei tid det tar....

Skrevet

Auda.... Bør vel ikke være så altfor lenge til. En jeg kjenner ventet i 15mndr. Tålmodighet må man ha når det gjelder slikt. Jøss for ei tid det tar....

Den er ikke bestillt enda engang. Nei, dette tar veldig lang tid men det var jeg egentlig forberedt på selv om de lovet meg bilen etter 16 uker.

Men det er den fjerde bilen så jeg har ventet på det før.

Skrevet

:) Ja det lærte jeg og er klar over. Det som er forskjellen er jo at lastebilen en mye høyere og kan ikke like lett se det samme som fra en personbil.

Det er akkurat det, når en personbil ikke ser deg, så er det enda lettere å forstå at en stor lastebil som ikke har samme mulighet til å kikke til siden, ikke ser andre biler i dødsonen.

Heldigvis så er de som kjører lastebiler stort sett veldig flinke til å være forsiktig med å legge seg ut til siden og passe på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...