Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg havner ofte for sent i seng. Klokken kan bli over tolv før jeg legger meg, og så er det så mye som må ordnes før neste dag. (Klær til barna og ransler.) I helgene blir det ofte samme tid eller litt senere (ett). 0 Siter
Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 legger meg mellom tolv og tre.. Når må du stå opp? Det er så herlig med ro i huset og litt alenetid. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Når må du stå opp? Det er så herlig med ro i huset og litt alenetid. For tida står jeg opp når jeg vil, om det ikke er noe spesielt jeg skal.. 0 Siter
Kalevala Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har også vanskelig for å få lagt meg. Synes liksom ikke at kvelden begynner før det er ro i huset i 21:00-tiden. Klokka blir fort 00:30. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Egentlig hadde jeg vært i seng for en time siden. Men i natt så har jenta mi fått min plass i dobbeltsengen. Hun er syk stakkars, og vårt rom er nærmest toalettet.... Jeg vil ta sofaen i stua, der ligger jeg såå godt. Så gjenstår det å se når jeg får lagt meg. Har fri i morgen. 0 Siter
Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Egentlig hadde jeg vært i seng for en time siden. Men i natt så har jenta mi fått min plass i dobbeltsengen. Hun er syk stakkars, og vårt rom er nærmest toalettet.... Jeg vil ta sofaen i stua, der ligger jeg såå godt. Så gjenstår det å se når jeg får lagt meg. Har fri i morgen. God bedring til datteren din. 0 Siter
Gjest sudriken Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har aldri skjønt meg på folk som ikke tør spørre om noe under eget nick. 0 Siter
Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har aldri skjønt meg på folk som ikke tør spørre om noe under eget nick. Jeg har mitt eget nick, men jeg vil ikke fortelle alt om meg her heller. Jeg vet ikke om jeg har sett ditt nick før? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 God bedring til datteren din. takk. Hun koser seg i dobbeltsengen 0 Siter
Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 takk. Hun koser seg i dobbeltsengen Har hun kvalme også? Det er så leit når de små er syke. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Har hun kvalme også? Det er så leit når de små er syke. Begge veier og feber i tillegg. Ikke mere enn 38.5, men gav vond verk. 0 Siter
Gjest tiltak å komme i seng Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Begge veier og feber i tillegg. Ikke mere enn 38.5, men gav vond verk. Håper det gir seg fort. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg er definisjonen på et B-menneske. Dagene jeg må opp kl 6 for å dra på skolen, prøver jeg å legge meg før midnatt, men det fungerer som regel dårlig. Klokka blir vel som regel ett eller annet mellom midnatt og 3 før jeg sovner.. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Han er snart myndig. Blir litt "urettferdig" når "alle andre" gjør det. Synes en gylden middelvei er bedre. At det er ok så lenge han holder kontakta på tlf. At han skal svare hver andre time elns, og får du ikke kontakt med han/evt han ringer deg opp igjen innen 15 minutter så henter du han. Er han så full at han ikke kan gjøre rede for seg, henter du han (og han får noe straffegreier), osv osv. Også skal han hjem etterpå, evt du henter han hver gang han skal feste når det er slutt. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Han er snart myndig. Blir litt "urettferdig" når "alle andre" gjør det. Synes en gylden middelvei er bedre. At det er ok så lenge han holder kontakta på tlf. At han skal svare hver andre time elns, og får du ikke kontakt med han/evt han ringer deg opp igjen innen 15 minutter så henter du han. Er han så full at han ikke kan gjøre rede for seg, henter du han (og han får noe straffegreier), osv osv. Også skal han hjem etterpå, evt du henter han hver gang han skal feste når det er slutt. Oj, dette ble feil. Uansett, jeg er Bmsk, og legger meg NÅ. og skal opp 8. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 I går var jeg i seng 22.30, men det var ikke bare lett, for å si det sånn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Føler meg konstant trøtt, og forsøker å legge meg tidlig, dvs. i god tid før 23. Har barn som ofte våkner på natten, og litt dårlig sovehjerte selv, og må ha et "buffer". Må dessuten tidlig opp. Før jeg fikk barn la jeg meg sjelden før 2330-0000. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Han er snart myndig. Blir litt "urettferdig" når "alle andre" gjør det. Synes en gylden middelvei er bedre. At det er ok så lenge han holder kontakta på tlf. At han skal svare hver andre time elns, og får du ikke kontakt med han/evt han ringer deg opp igjen innen 15 minutter så henter du han. Er han så full at han ikke kan gjøre rede for seg, henter du han (og han får noe straffegreier), osv osv. Også skal han hjem etterpå, evt du henter han hver gang han skal feste når det er slutt. Tror du er full, hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.