Gå til innhold

Når legger du deg?

Gjest tiltak å komme i seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg havner ofte for sent i seng. Klokken kan bli over tolv før jeg legger meg, og så er det så mye som må ordnes før neste dag. (Klær til barna og ransler.)

I helgene blir det ofte samme tid eller litt senere (ett).

Skrevet

legger meg mellom tolv og tre.. :)

Når må du stå opp?

Det er så herlig med ro i huset og litt alenetid.

Skrevet

Når må du stå opp?

Det er så herlig med ro i huset og litt alenetid.

For tida står jeg opp når jeg vil, om det ikke er noe spesielt jeg skal.. :)

Skrevet

Jeg har også vanskelig for å få lagt meg. Synes liksom ikke at kvelden begynner før det er ro i huset i 21:00-tiden.

Klokka blir fort 00:30.

Skrevet

Egentlig hadde jeg vært i seng for en time siden. Men i natt så har jenta mi fått min plass i dobbeltsengen. Hun er syk stakkars, og vårt rom er nærmest toalettet.... Jeg vil ta sofaen i stua, der ligger jeg såå godt. Så gjenstår det å se når jeg får lagt meg. Har fri i morgen.

Skrevet

Egentlig hadde jeg vært i seng for en time siden. Men i natt så har jenta mi fått min plass i dobbeltsengen. Hun er syk stakkars, og vårt rom er nærmest toalettet.... Jeg vil ta sofaen i stua, der ligger jeg såå godt. Så gjenstår det å se når jeg får lagt meg. Har fri i morgen.

God bedring til datteren din.

Gjest sudriken
Skrevet

Har aldri skjønt meg på folk som ikke tør spørre om noe under eget nick.

Skrevet

Har aldri skjønt meg på folk som ikke tør spørre om noe under eget nick.

Jeg har mitt eget nick, men jeg vil ikke fortelle alt om meg her heller.

Jeg vet ikke om jeg har sett ditt nick før?

Skrevet

God bedring til datteren din.

:) takk. Hun koser seg i dobbeltsengen :)

Skrevet

:) takk. Hun koser seg i dobbeltsengen :)

Har hun kvalme også? Det er så leit når de små er syke.

Skrevet

Har hun kvalme også? Det er så leit når de små er syke.

Begge veier og feber i tillegg. Ikke mere enn 38.5, men gav vond verk.

Skrevet

Begge veier og feber i tillegg. Ikke mere enn 38.5, men gav vond verk.

Håper det gir seg fort.

Skrevet

Jeg er definisjonen på et B-menneske. Dagene jeg må opp kl 6 for å dra på skolen, prøver jeg å legge meg før midnatt, men det fungerer som regel dårlig. Klokka blir vel som regel ett eller annet mellom midnatt og 3 før jeg sovner..

Skrevet

Han er snart myndig. Blir litt "urettferdig" når "alle andre" gjør det. Synes en gylden middelvei er bedre. At det er ok så lenge han holder kontakta på tlf. At han skal svare hver andre time elns, og får du ikke kontakt med han/evt han ringer deg opp igjen innen 15 minutter så henter du han. Er han så full at han ikke kan gjøre rede for seg, henter du han (og han får noe straffegreier), osv osv. Også skal han hjem etterpå, evt du henter han hver gang han skal feste når det er slutt.

Skrevet

Han er snart myndig. Blir litt "urettferdig" når "alle andre" gjør det. Synes en gylden middelvei er bedre. At det er ok så lenge han holder kontakta på tlf. At han skal svare hver andre time elns, og får du ikke kontakt med han/evt han ringer deg opp igjen innen 15 minutter så henter du han. Er han så full at han ikke kan gjøre rede for seg, henter du han (og han får noe straffegreier), osv osv. Også skal han hjem etterpå, evt du henter han hver gang han skal feste når det er slutt.

Oj, dette ble feil. Uansett, jeg er Bmsk, og legger meg NÅ. :( og skal opp 8.

Skrevet

I går var jeg i seng 22.30, men det var ikke bare lett, for å si det sånn.

Gjest Elextra
Skrevet

Føler meg konstant trøtt, og forsøker å legge meg tidlig, dvs. i god tid før 23. Har barn som ofte våkner på natten, og litt dårlig sovehjerte selv, og må ha et "buffer". Må dessuten tidlig opp.

Før jeg fikk barn la jeg meg sjelden før 2330-0000.

Skrevet

Tror du er full, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...