Gå til innhold

Når legger du deg?

Gjest tiltak å komme i seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du er full, hehe.

Hahhaha, joa, det eller veldig overtrøtt. Kronisk b-msk går ikke overens med å skulle stå opp 7-8. Det kan sagtens forveksles med å være full. :-P

Skrevet

Oftest mellom 22:30 og 23. I helgen en times tid senere. Trenger mye søvn *gjesp*

Opp kl. 7 neste morgen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Når det er arbeidsdag dagen etter prøver jeg å være i seng mellom 2300 - 2330. Fredag sovner jeg ofte på sofaen når jeg ser på senkveld, lørdagen er jeg vel oppe til mellom 2400 - 0200.

Skrevet

I hverdagene legger eg meg som regel klokka 2230 (seinest 2300) og står opp klokken 0730 dagen etter, og får dermed 9 timer søvn.

Helgene så pleier eg å bli trøtt på omtrent den samme tiden, men "presser meg" ofte til å holde meg våken til klokken 2400.

Før (i gamle dager) la eg meg sjelden eller aldri før klokken 0030 (er egentlig b-menneske) og kunne gjerne være oppe til klokken 0300, 0400 eller 0500 i helgene.

Det har eg sluttet med, og har så og si aldri problemer med å få sove lenger, det har eg slitt med i maange år.

Skrevet

På hverdagene er jeg som regel i seng mellom 22:30-23:00, men det hender det blir senere. I går var det vel midnatt før jeg rotet meg i seng, men da kunne jeg ligge helt til kl. 8 i morrest. :o)

I helgene blir det egentlig omtrent samme tid, vi er temmelig like i døgnrytme begge to heldigvis, så det går helt greit.

Skrevet

21.30-22 på hverdagene, står opp halv sju. Da går det akkurat rundt med søvn i forhold til behov - bruker ca 30 minutter på å sovne.

24 til 03 i helgene.

Skrevet

Jeg legger meg mellom 21.30 og 22.30, står opp halv 6. I helgene prøver jeg å holde meg våken litt lenger, ganske varierende hvor bra det går. :) Prøver å ikke sove så lenge selv om jeg har fri, komme meg opp mellom 9 og 10 som regel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...