Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt i betraktning av at ingen av de hopper....Bare loppene som hopper, og de glemte du å nevne.

Mange er redd for det ukjente som skjer i klesskapet om natten, mennesker vil alltid være redde for noe, da må vi rasjonalisere tankene våre litt.

Hvor farlig er en bakterie i forhold til å kjøre bil f.eks?

Hopper ikke midd?

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Orio

43

• frosken

16

• morsan

10

• hidi, the scorpion

9

Skrevet

Hvis du leser litt mellom linjene i den diskusjonen jeg har med Orio, så er nettopp poenget å få frem det ulogiske ved hennes angst for urenslighet.

Ulogisk? Er det meg du beskylder for å være ulogisk??? Tror du virkelig ikke jeg kommer til å dø av en uhyre sjelden bakterie, etter å ha smittet alle jeg bryr meg om, hvis tørkestativet står på badet?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hopper ikke midd?

Nei, de gjør ikke det!

Skrevet

Nei, de gjør ikke det!

Det har jeg alltid trodd. Hvordan beveger de seg da?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har jeg alltid trodd. Hvordan beveger de seg da?

Veldig sakte.

Skrevet

Ulogisk? Er det meg du beskylder for å være ulogisk??? Tror du virkelig ikke jeg kommer til å dø av en uhyre sjelden bakterie, etter å ha smittet alle jeg bryr meg om, hvis tørkestativet står på badet?

Nei, jeg er tilbøyelig til å tro at tørkestativets innflytting på ditt bad ikke vil utløse noen form for katastrofer som gir dagbladet noe å skrive om....*s*

Annonse

Skrevet

Veldig sakte.

Så faren for at en tre meter høy midd ligger i bakhold og hopper frem og angriper meg er liten? Og hvis den skulle gjøre det, er det stor sannsynlighet for at selv jeg kan løpe fra den?

Skrevet

Så faren for at en tre meter høy midd ligger i bakhold og hopper frem og angriper meg er liten? Og hvis den skulle gjøre det, er det stor sannsynlighet for at selv jeg kan løpe fra den?

De hoppende middene er jeg litt mer bekymret for. Det tryggeste vil være å flytte håndkledet ditt ut på badet, da jeg tror middene i sengen har veldig lyst til å hoppe inn i håndkledet.

Skrevet

Nei, jeg er tilbøyelig til å tro at tørkestativets innflytting på ditt bad ikke vil utløse noen form for katastrofer som gir dagbladet noe å skrive om....*s*

Så nå er jeg ikke bare ulogisk, jeg er ubetydelig også. *indignert*

Skrevet

Er det rent nok for tannbørsten er det rent nok for klestørk.

Skrevet

De hoppende middene er jeg litt mer bekymret for. Det tryggeste vil være å flytte håndkledet ditt ut på badet, da jeg tror middene i sengen har veldig lyst til å hoppe inn i håndkledet.

Dette begynner å bli vanskelig. Hvis jeg legger håndkleet i fryseren dør vel midden, tror du ikke? Og så må jeg koke det for å drepe bakteriene. Og så må det henges til tørk, på badet, det er jo ikke mye hjelp i et vått håndkle.

Skrevet

Så nå er jeg ikke bare ulogisk, jeg er ubetydelig også. *indignert*

Du kan jo velge å bli logisk igjen :-) Tørkestativet inn på badet, og det samme med håndkledet - og så skal jeg slutte å kalle deg ulogisk ...*s*

*frister med en mer flatterende merkelapp*

Skrevet

Dette begynner å bli vanskelig. Hvis jeg legger håndkleet i fryseren dør vel midden, tror du ikke? Og så må jeg koke det for å drepe bakteriene. Og så må det henges til tørk, på badet, det er jo ikke mye hjelp i et vått håndkle.

Alt kan løses ved at håndkledet får bo fast på badet...

Annonse

Skrevet

Er det rent nok for tannbørsten er det rent nok for klestørk.

Egentlig et ganske logisk argument. Skal prøve å ikke snu det på hodet: Er det ikke rent nok for klestørk er det i alle fall ikke rent nok for tannbørsten. Da vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av tannbørsten. Kanskje jeg måtte begynt å koke den før hver gang jeg pusser tenner? :- )

Skrevet

Alt kan løses ved at håndkledet får bo fast på badet...

Ja. Det hadde egentlig vært det mest praktiske, det er jo faktisk der jeg bruker det.

Skrevet

Ja. Det hadde egentlig vært det mest praktiske, det er jo faktisk der jeg bruker det.

Nå er du i ferd med å nærme deg den rasjonelle sfære!

Skrevet

Du kan jo velge å bli logisk igjen :-) Tørkestativet inn på badet, og det samme med håndkledet - og så skal jeg slutte å kalle deg ulogisk ...*s*

*frister med en mer flatterende merkelapp*

Greit. Nå har jeg hengt håndkleet på badet. Og liker det ikke. Begynner nesten å hyperventilere, har mest lyst til å rive det ned med en gang. Men skal la det henge til i morgen.

Skrevet

Nå er du i ferd med å nærme deg den rasjonelle sfære!

Kunne jeg bare vært rasjonell, også i praksis, uten å få angst. :- )

Skrevet

Egentlig et ganske logisk argument. Skal prøve å ikke snu det på hodet: Er det ikke rent nok for klestørk er det i alle fall ikke rent nok for tannbørsten. Da vet jeg ikke hvor jeg skulle gjort av tannbørsten. Kanskje jeg måtte begynt å koke den før hver gang jeg pusser tenner? :- )

Hey, nå var det ikke meningen at du skulle tenke _den_ veien! :)

Skrevet

Greit. Nå har jeg hengt håndkleet på badet. Og liker det ikke. Begynner nesten å hyperventilere, har mest lyst til å rive det ned med en gang. Men skal la det henge til i morgen.

Da limer jeg det første klistremerket inn på belønningsskjemaet ditt!

Se her : :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...