Gjest Helga Olsen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Er frisk og sprek 40 årig kvinne. Jogger og trener daglig. Spiser sunt dvs hjemmebakt grovt brød, mye frukt og mager middag. Problemet er at under joggeturene får jeg diare. Dette skjer 9 av 10 ganger jeg er ute. Problemet er økende. Som du sikker skjønner er dette et stort problem for meg. Kan du hjelpe meg med hva jeg kan gjøre for å løse problemet. Vil nødig slutte å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotus78 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde faktisk det problemet da jeg gikk over til den type kosthold du beskriver. Jeg gikk tur med staver og måtte gå en liten tur rundt "huset" før jeg gikk inn å gjode mitt fornødige, ellers hadde det komt i buksa. Etter det gikk jeg den turen jeg hadde planlagt, og det gikk greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.