Gå til innhold

tid for å stille klokka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hadde nok gjort det, om jeg ikke ble påminnet det via avisene! Jeg glemmer det simpelthen bort, og smiler hver gang jer ser det i avisen og tenker, selvfølgelig ;)

Skrevet

Jepp.

Har kommet 1 time for tidlig på jobb, da nærmest sprang eg hjem og kasta meg under dyna for å sove/kvile/kose meg i nesten en hel time ekstra! (klokka var da ca.0530).

Skrevet

Jepp.

Har kommet 1 time for tidlig på jobb, da nærmest sprang eg hjem og kasta meg under dyna for å sove/kvile/kose meg i nesten en hel time ekstra! (klokka var da ca.0530).

Du bodde nær jobben din da :) Topp!

Skrevet

Jeg hadde nok gjort det, om jeg ikke ble påminnet det via avisene! Jeg glemmer det simpelthen bort, og smiler hver gang jer ser det i avisen og tenker, selvfølgelig ;)

Jeg ser det også i media, eller hører det av venner. Godt vi har dem :)

Skrevet

Ja, høsten 1983 kom en venninne og jeg en time for tidlig til et tog! ;-) Løp som en tulling for å rekke det, bare for å sitte og vente på jernbanestasjonen i en time...;-)

Godt det ikke var om våren, da! :-)

Min unnskyldning den gangen: relativt nytt fenomen, jeg var ung, jeg hadde vært på helgetur med venninne og vi verken leste aviser eller så nyheter eller hadde voksne til å minne oss på det! ;-) Mobiltelefon hadde vi heller ikke;-)

Annonse

Skrevet

Ja, høsten 1983 kom en venninne og jeg en time for tidlig til et tog! ;-) Løp som en tulling for å rekke det, bare for å sitte og vente på jernbanestasjonen i en time...;-)

Godt det ikke var om våren, da! :-)

Min unnskyldning den gangen: relativt nytt fenomen, jeg var ung, jeg hadde vært på helgetur med venninne og vi verken leste aviser eller så nyheter eller hadde voksne til å minne oss på det! ;-) Mobiltelefon hadde vi heller ikke;-)

Vittig! Jeg rakk jobben selv om jeg fant det ut på morraen ei gang (masse pes), mens flere andre kom for sent husker jeg. Det er jo like vondt som å forsove seg vil jeg tro.

Skrevet

Du bodde nær jobben din da :) Topp!

Toppen 5 minutt å gå.

Gjest Elextra
Skrevet

Kunne sikkert raskt funnet ut av det på nett, men: Er det nå natt til søndag vi skal stille klokken..?

Skrevet

Kunne sikkert raskt funnet ut av det på nett, men: Er det nå natt til søndag vi skal stille klokken..?

Ja.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja, det er det.

Annonse

Skrevet

1 time fram eller tilbake?

Mot årets sommer. Altså bakover.

Skrevet

1 time fram eller tilbake?

Klokken skal alltid stilles mot nærmeste sommer, det er en god huskeregel:-)

Det betyr tilbake på høsten og frem til våren, enkelt og greit:-)

Skrevet

Ja, det har jeg. Særlig de første årene. Men jeg tror det var sommertid når jeg var liten også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...