Gå til innhold

storforlangende svigersøster

Anbefalte innlegg

Gjest noen er storforlangende
Skrevet

Svigersøstera mi er ganske beregnende og hinter stadig til mine foreldre om ditt og datt.

Foreldrene mine har kjøpt mye klær, sko, sykkel etc til barnet deres. De har også betalt på bryllupet. Foreldrene mine har ikke god råd, men er sånn som stiller opp så langt de kan både for meg og min bror.

Men denne stadige hintingen finner jeg ufint, no er det dyrt utstyr til den ventende babyen som det hintes om. Mamma spurte meg om hva det kostet fordi hun følte at de kanskje måtte kjøpe det. Men hun og pappa har egentlig ikke råd til det, de har egentlig ikke råd til det, de har mye utgifter selv. jeg sa de ikke trengte det.

Men synes denne hintingen er veldig ufin, virker som hun aldri synes det blir nok. Noen tips til å håndtere en sånn sak? Se3r jo at det er ubehagelig for min mor

Fortsetter under...

Skrevet

Snakk med broren din og be ham sette fruen på plass. Det får da være måte på frekkhet!

Skrevet

Be broren din snakke med svigerinnen din. Det er jo hans kone...

Gjest noen er storforlangende
Skrevet

Snakk med broren din og be ham sette fruen på plass. Det får da være måte på frekkhet!

Har dessverre ikke noe særlig kontakt med min bror, og trur han ville ta det ille opp om jeg sa noe sånnt om kona hannes, men det er vel kanskje den eneste måten om jeg skal få gjort noe med det.

Skrevet

Har dessverre ikke noe særlig kontakt med min bror, og trur han ville ta det ille opp om jeg sa noe sånnt om kona hannes, men det er vel kanskje den eneste måten om jeg skal få gjort noe med det.

Egentlig så er det vel enda bedre om dine foreldre sier i fra.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Egentlig så er det vel enda bedre om dine foreldre sier i fra.

Poenget var vel, at foreldrene ikke klarer å si ifra, og det er en vanskelig situasjon for dem....

Skrevet

Enig med GA. Snakk med din bror om denne stadige hintingen. Si det som det er, dine foreldre vil nok helst kunne klare å trø til med penger, men kvier seg for å si hvordan økonomien egentlig er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...