nick Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 http://www.kjendis.no/2007/10/26/516330.html Bukser og skjørt som starter like under puppene, noe mer ulekkert skal det mye til for å finne! Hvordan kan klær som får damene til å se gravide ut, slå an? Low waist! Forever! 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Helt enig! At noen synes dette er flatterende, begriper jeg ikke. Tør ikke en gang TENKE på hvor jeg ville sett ut i disse antrekkene, som er en del kilo tyngre enn hun på bildet..... 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Tenker at modell Julie bruker str. 34 eller mindre, lurer på hvordan dette ville sett ut på meg som bruker strl. 40... ;-D 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Hm, så plutselig flere damer her om dagen med tights, tunika og kjempebredt belte rett under puppene, og skjønte ingenting. Er _det_ også en ny mote? Så rett og slett temmelig teit ut, ingen av dem var gravide såvidt jeg kunne se, men man måtte jammen se godt etter.... Ellers pleier jeg ikke bry meg med hva folk kler på seg, smak og behag osv, men den var litt i overkant- 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Herre-min-jesus, dette var helt forferdelig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Det bildet her var virkelig ikke pent, helt enig. Men jeg har sett høye bukser som er fine også. Men da må brukeren være sylslank...Og hvem er det?? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Det der så grusomt ut, men noen olabukser med høyt liv er kule. Da må livet være helt smalt, så ser man iallefall ikke gravid ut. Dessuten passer det vel best på slanke folk? 0 Siter
fresja Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Så ikke ut som om det skjørtet startet under puppene. Det må i så fall være puppene (eller mangel på sådanne) som gik ned til livet. Overdelen var fælere enn skjørtet. Det var tross alt verre den gangen bukse/skjørt startet under magen og overdelen stoppet like under puppene. Det var ikke fint på de som veier 40-50 kg engang, for ikke å snakke om på de som veier de doble. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Dette er ikke mote for meg altså. Jeg kan bare bruke lave bukser, trange klær og korte jakker ellers så ser jeg helt dust ut. 0 Siter
morsan Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 ''Low waist! Forever!'' Jeg vet ikke om det er et tegn på at jeg har levd en stund, men slike skråsikre utsagn om hva jeg ihvertfall ikke skal ha på meg har jeg forlengst sluttet med!! ;-) Da slengbuksene var in på 70-tallet kom det etterhvert indsinnede rykter om at det skulle bli smale bukser, men det skulle jeg aaaaaldri gå med, nei! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.