Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest søtmons
Skrevet

Helt enig! At noen synes dette er flatterende, begriper jeg ikke. Tør ikke en gang TENKE på hvor jeg ville sett ut i disse antrekkene, som er en del kilo tyngre enn hun på bildet.....

Gjest Blikkboks
Skrevet

Tenker at modell Julie bruker str. 34 eller mindre, lurer på hvordan dette ville sett ut på meg som bruker strl. 40...

;-D

Gjest klaymen
Skrevet

Hm, så plutselig flere damer her om dagen med tights, tunika og kjempebredt belte rett under puppene, og skjønte ingenting. Er _det_ også en ny mote? Så rett og slett temmelig teit ut, ingen av dem var gravide såvidt jeg kunne se, men man måtte jammen se godt etter....

Ellers pleier jeg ikke bry meg med hva folk kler på seg, smak og behag osv, men den var litt i overkant-

Skrevet

Det bildet her var virkelig ikke pent, helt enig. Men jeg har sett høye bukser som er fine også. Men da må brukeren være sylslank...Og hvem er det?? ;)

Skrevet

Det der så grusomt ut, men noen olabukser med høyt liv er kule. Da må livet være helt smalt, så ser man iallefall ikke gravid ut. Dessuten passer det vel best på slanke folk?

Skrevet

Så ikke ut som om det skjørtet startet under puppene. Det må i så fall være puppene (eller mangel på sådanne) som gik ned til livet. Overdelen var fælere enn skjørtet.

Det var tross alt verre den gangen bukse/skjørt startet under magen og overdelen stoppet like under puppene. Det var ikke fint på de som veier 40-50 kg engang, for ikke å snakke om på de som veier de doble.

Skrevet

Dette er ikke mote for meg altså. Jeg kan bare bruke lave bukser, trange klær og korte jakker ellers så ser jeg helt dust ut.

Skrevet

''Low waist! Forever!''

Jeg vet ikke om det er et tegn på at jeg har levd en stund, men slike skråsikre utsagn om hva jeg ihvertfall ikke skal ha på meg har jeg forlengst sluttet med!! ;-)

Da slengbuksene var in på 70-tallet kom det etterhvert indsinnede rykter om at det skulle bli smale bukser, men det skulle jeg aaaaaldri gå med, nei! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...