Gjest lett irritert Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Foreldrene mine har en bil som ikke er helt i stand. Moren min vil kjøpe ny, mens faren min mener at problemene ikke er så store. Jeg har nevnt sikkerhet, men selvsagt har jeg aldri rett. Så vil søsken låne vår bil, men jeg liker ikke å låne bort bilen hele tiden. Det tar ti minutter å gå dit de skal. Så jeg sa fast nei og resultatet er SUR familie og jeg er smålig. Jeg mener at om de hele tiden låner vår bil så haster det ikke med at de fikser sin bil eller kjøper ny. Måtte bare si til noen. 0 Siter
Gjest lett irritert Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Og så sitter jeg her med DEN dårlige samvittigheten. 0 Siter
Gjest ikke ha dårlig samvittighet Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Skjønner deg godt jeg :-) Det koster penger å ha og holde bil, og hvorfor skal dere holde bil for dem? Én ting er å være grei en gang eller to innimellom når det virkelig trengs, men ikke hvis det blir stadig vekk. Forsikringen blir dyrere hvis bilen brukes mye, slitasjen øker, ting som man ikke tenker på i det små, men som over tid betyr både utgifter og irritasjon. Kanskje det hadde vært et alternativ å ta seg betalt? Neida, det går jo ikke ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg synes du gjorde rett her. Hadde det enda vært en engangsgreie så hadde det vært noe annet. Her handler det om at du vil at de skal ha en sikker bil. Dessuten så koster det å holde bil....Ja jeg ser din side og er enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.