Gå til innhold

Kjæresten stakk:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter virkelig for tiden... tidligere i dag turte jeg ikke gå inn på butikken, satt en time utenfor. Ringte til typen som jeg har hatt et par måneder og han kom å handlet for meg. Men i kveld har jeg småpilset, sagt jeg er vrak...så plutselig reiser han seg og sier at han skal hjem. Jeg spurte om han ikke kunne overnatte her, men han sa nei og skyldte på at han måtte tidlig opp for å vaske klær o.s.v. Fan. Føler meg ensom og forlatt nå. Var ikke dette dårlig gjort?

Skrevet

Hvis du har sagt til typen din at du er et vrak og ikke greier handle, drikker pils osv..... Min MANN ville sagt farvel til meg............................

Skrevet

Nei. Han er kjæresten din, ikke sykepleier eller hjemmehjelp. Ingen forhold overlever hvis det blir sånn at den ene blir totalansvarlig for den andres psykiske og fysiske helse.

Skrevet

Drakk du deg full og la ut om problemene dine? Det pleier nemlig jeg å gjøre i fylla og jeg forstår det ikke akkurat er noe gøy å høre på.

Regner med du får noe slags behandling når du sliter såpass!?!!

Jeg hadde aldri orket å vært sammen med meg selv når jeg sliter, så jeg forstår andre ikke orker eller. Kanskje sånn for deg også?

Skrevet

Synes ikke det var dårlig gjort. Å sitte og høre på sentimentalt fyllerør bidrar neppe et godt forhold.

Skrevet

Fyllerør er aldri særlig kult å høre på, ikke hvis man sjøl er på en snurr og aller minst hvis man sjøl er edru. Jeg skjønner typen din godt hvis han ikke gadd å høre på deg.

Skrevet

Hvis du trenger hjelp for depresjon (?) så søk profesjonell hjelp, en kjæreste skal ikke brukes som psykolog. Jeg hadde heller ikke giddet sitte å høre på sytende fyllerør av den typen.

Gjest skipohoi
Skrevet

Hvis du har sagt til typen din at du er et vrak og ikke greier handle, drikker pils osv..... Min MANN ville sagt farvel til meg............................

Tror du skal være glad at han var fornuftig nok til og ta seg en pause og tenke litt på seg selv jeg. Så får du heller tenke igjennom hva du kan gjøre for og komme deg ut av dette når du blir edru.

Skrevet

Jeg forstår fullt og helt at du ble skuffet og lei deg, fordi du gjerne ville ha noen hos deg når du har det så vondt. Det er naturlig.

Men nå er det slik at selv de mest dedikerte kjærester har sine egne følelser og reaksjoner, selv i slike situasjoner som denne. Han hjalp deg med handlingen og var litt sammen med deg, det var jo fint? Jeg synes ikke du skal dømme han for hardt.

Håper du har det litt bedre nå :)

Skrevet

Tror du skal være glad at han var fornuftig nok til og ta seg en pause og tenke litt på seg selv jeg. Så får du heller tenke igjennom hva du kan gjøre for og komme deg ut av dette når du blir edru.

Dette svaret skulle vel ikke til meg? Er edru som bare det jeg, drikker meget sjelden, og prøver ikke bli for full :-)

Gjest skipohoi
Skrevet

Dette svaret skulle vel ikke til meg? Er edru som bare det jeg, drikker meget sjelden, og prøver ikke bli for full :-)

Beklager hehe, går litt fort i svingene til tider. Nei, det svaret var absolutt ikke til deg :)

Skrevet

Beklager hehe, går litt fort i svingene til tider. Nei, det svaret var absolutt ikke til deg :)

Du er tilgitt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...