Gjest nicketinick Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal skaffe en ny, jeg var aldri så veldig fornøyd med den jeg kjøpte. Det var noen som anbefalte en de har bl.a. på Clas Ohlsson, da får jeg levd ut min maskuline side også. Som deg kommer jeg meg ikke i butikker på egenhånd, men jeg regner med at jeg får gjort det i løpet av neste uke. Hehe jeg anbefalte deg Silva og den får du på Clas Ohlson Så kan du jo kikke på masse andre gøyale saker mens du er der. Jeg ender alltid opp med mye småskrot når jeg er innom der 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe jeg anbefalte deg Silva og den får du på Clas Ohlson Så kan du jo kikke på masse andre gøyale saker mens du er der. Jeg ender alltid opp med mye småskrot når jeg er innom der Clas Ohlsson er en fin butikk. De har så mye du ikke kan leve uten, men som du ikke ante fantes før du ser det der. Jeg har nok en og annen duppeditt liggende jeg også. :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 2.000 skritt er da bra. Jeg har hatt dager jeg bare har orket gå til og fra nødvendige ting for og få dusjet, satt i gang en vaskemaskin og laget meg mat jeg. Det blir ikke 2000 skritt i en liten leilighet!!! Forsøk og slutte og skamme deg og bruk skritt-telleren som noe positivt og ikke et press! Kjøp deg en ny, jeg anbefaler silva til kr 149. den teller suverent best i forhold til det du går. Fåes både på apotek, Claes Ohlsen og sportsbutikker. Det beste stedet du kan feste den er rundt hoftene/langt ned på magen på et belte. Alt joggetøy har ikke belter, selv bruker jeg et armybelte. Det kan jeg bruke på alt, for det trenger ikke beltehemper. Og det er regulerbart fra langt til kortere etterhvert som du kan stramme det inn Det er enkelt og si at du ikke skal ha dårlig samvittighet på dager ting ikke går som man ønsker. Men se det heller som at samvittigheten din da er en positiv ting. Den er med på og fortelle deg hvilke endringer du ønsker. Svært få av oss klarer disse endringene på kort tid eller og holde oss der i starten. Vi snubler og faller og reiser oss igjen. Dette klarer du og vær stolt de gangene du faktisk gjør det. I starten hadde jeg et mål om og gå 1500 skritt hver dag etter lang tids sykdom. Det er jo for andre noe de kanskje bare rister på hodet av, men so what! Det var det jeg kunne klare! Når du bruker et belte til å feste skrittelleren, kan du ha beltet i livet da? Eller må det henge lenger ned på hoftene? Og hvor fester du skrittelleren? I siden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.