Gjest @ppel Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Mine unger er voksne, så jeg hater også Halloween! Låser døra og lukker ikke opp. Slukker utelyset også, og lyset i gangen. 0 Siter
Gjest Lotus78 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Barna mine syns halloween er gøy og vi syns det er morsomt å virkelig slå oss løs med klesuttøyet:-) Ingen ferdikjøpte masker her. Selv syns jeg at den gode gamle julebukken er kosligere. Barna synger en sang. De er høflige og ber pent osv. Dessuten foregår julebukk i romjulen og man har tid og anledning til å kose seg leeeeenge med gotteriet etterpå. Halloween foregår midt i en skoleuke ofte. Men men det er nye tider. Barna er ikke interessert i julebukk med i halloween:-) På hjemplassen min går barna julebukk med Hallowen utstyret sitt bare så det er sagt. 0 Siter
multippel Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 På hjemplassen min går barna julebukk med Hallowen utstyret sitt bare så det er sagt. Så bra:-) kan jo være at barna mine også går julebukk i romjula. De er som fast opplegg hos far i romjula og juleaften hos meg:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.