Gjest Suzia Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Og anser du deg selv som slank eller overvektig? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Nå er jeg 75 cm (2-3 cm over navlen), har en BMI på 23,8 og anser meg selv som slank. ) I fjor på denne tiden var jeg 87 cm rundt midjen, bmi på 26 og anså meg som frodig og lubben. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 73 cm. Jeg anser meg selv som normal 0 Siter
pærebrus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hm... Hvor skal man egentlig måle? Hvor er midjen liksom? Ved navlen? 0 Siter
flowy Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 73 cm og anser meg selv som helt OK. Jeg var 90 cm for 6 mnd siden. Har ikke gått ned i vekt, men pilates har gjort underverker for midjen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hm... Hvor skal man egentlig måle? Hvor er midjen liksom? Ved navlen? Jeg måler der jeg er smalest, altså 2-3 cm over navlen, mellom hoftekammen og ribbeina, der det ikke er andre bein enn ryggsøylen. Legger målebåndet inntil, men trekker ikke magen inn og strammer heller ikke målebåndet da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er slank og 73 cm rundt midja (iallefall nå, ca en time etter at jeg spiste en MacFeast-meny på Mac Donalds ;-)) Hvis jeg ikke husker feil, så bør kvinners midjemål være på under 80 cm og menns midjemål på under 95. Over dette kan være helseskadelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 73 cm og anser meg selv som helt OK. Jeg var 90 cm for 6 mnd siden. Har ikke gått ned i vekt, men pilates har gjort underverker for midjen. Har du gått inn 17 cm rundt livet uten å gå ned i vekt!? Jøss! 0 Siter
flowy Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har du gått inn 17 cm rundt livet uten å gå ned i vekt!? Jøss! Ja, det er helt sinnsykt. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg målte meg for noen uker siden. Har følt at kroppen har forandret seg veldig og jeg ser plutselig fin ut i kjoler. Har alltid vært veldig rett i kroppen, men nå har jeg virkelig en markert midje. Anbefaler pilates! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er helt sinnsykt. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg målte meg for noen uker siden. Har følt at kroppen har forandret seg veldig og jeg ser plutselig fin ut i kjoler. Har alltid vært veldig rett i kroppen, men nå har jeg virkelig en markert midje. Anbefaler pilates! Hm... Jeg har en pilatesdvd liggende, kanskje jeg skal plukke frem den. Hvor ofte trente du da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er helt sinnsykt. Jeg ble skikkelig overrasket da jeg målte meg for noen uker siden. Har følt at kroppen har forandret seg veldig og jeg ser plutselig fin ut i kjoler. Har alltid vært veldig rett i kroppen, men nå har jeg virkelig en markert midje. Anbefaler pilates! Hm... Jeg har en pilatesdvd liggende, kanskje jeg skal plukke frem den. Hvor ofte trente du da? 0 Siter
punky brewster Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er slank og 73 cm rundt midja (iallefall nå, ca en time etter at jeg spiste en MacFeast-meny på Mac Donalds ;-)) Hvis jeg ikke husker feil, så bør kvinners midjemål være på under 80 cm og menns midjemål på under 95. Over dette kan være helseskadelig. Men har ikke høyde noe å si? Kan tenke meg at høye folk har større midjemål enn småe?Jeg anser meg som som normal, men med ca 3-4 kilo for mye over magen og fikk sjokk når jeg så midjemålet mitt, det er på 79. Må virkelig skjerpe meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Men har ikke høyde noe å si? Kan tenke meg at høye folk har større midjemål enn småe?Jeg anser meg som som normal, men med ca 3-4 kilo for mye over magen og fikk sjokk når jeg så midjemålet mitt, det er på 79. Må virkelig skjerpe meg. Neeeei, hva skulle høyden ha med midjemålet egentlig? Er man overvektig så er man da rundere rundt livet samme hvor høy man er? 0 Siter
punky brewster Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Neeeei, hva skulle høyden ha med midjemålet egentlig? Er man overvektig så er man da rundere rundt livet samme hvor høy man er? Tenkte bare som trøst til meg selv;) 0 Siter
pærebrus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg måler der jeg er smalest, altså 2-3 cm over navlen, mellom hoftekammen og ribbeina, der det ikke er andre bein enn ryggsøylen. Legger målebåndet inntil, men trekker ikke magen inn og strammer heller ikke målebåndet da. Da har jeg målt, og jeg er 73 cm (som de fleste andre her faktisk). Har gått ned litt i vekt siden i sommer, har ikke holdt kontroll på midjemålet men tror det har minket litt der også. Kunne tenkt meg å gå ned bittelitt til. 0 Siter
ambiente Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er 64. Anser meg selv som normalvektig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg målte meg på 17 mai og da var det 79 cm, når jeg målte nå var det 70,5 ) Jeg er "normalvektig", men kunne gått ned 3-4 kg til.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Sukk og stønn. Tallene lyver ikke. Jeg er 90 cm rundt midjen. Veier 60 kg og er slank ellers, men har denne helvetes puddingen. (Og ikke si det er pga barna, jeg hadde det før jeg fikk unger og.) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Sukk og stønn. Tallene lyver ikke. Jeg er 90 cm rundt midjen. Veier 60 kg og er slank ellers, men har denne helvetes puddingen. (Og ikke si det er pga barna, jeg hadde det før jeg fikk unger og.) Ler! Min midje er rett under 80 og jeg er slank, alle mine tre barn har arvet min tendens til pudding, som du så vakkert kaller det.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Sukk og stønn. Tallene lyver ikke. Jeg er 90 cm rundt midjen. Veier 60 kg og er slank ellers, men har denne helvetes puddingen. (Og ikke si det er pga barna, jeg hadde det før jeg fikk unger og.) Nå målte jeg litt lenger opp, der jeg er tynnest. Der var det bare 80! Juhu!! (Men puddingen ser ikke noe bedre ut av den grunn da.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.