Gå til innhold

Trener 4 timer kondisjon om dagen..

Anbefalte innlegg

Gjest voksen jente, stadig sulten
Skrevet

og føler jeg spiser så masse..

Grunnen til at jeg trener så mye er at jeg har en nevropatisk sykdom i bena som gjør at jeg må ha mye blodsirkulasjon. Er halvt uføre pga dette og treningen er det som gjør at jeg er i stand til å gå..

Kunne sikkert trent med lavere intensitet, men det blir fort så kjedelig.. liker å bli svett og kjenne pumpa gå.. men som sagt.. er konstant sulten og får skikkelig "ulvehunger" innimellom hvor jeg sluker i meg store mengder med mat..

Har ikke spiseforstyrrelser, er normalvektig og fornøyd med kroppen min, men denne ulvehungeren plager meg..

Hører gjerne fra andre treningsivrige om hvor mye de spiser for å bli mett..

Skrevet

Det er ikke det minste rart at du er kjempesulten med et slikt aktivitetsnivå. :o)

Skrevet

Hei!

I perioder trener jeg mye. Ikke så mye som deg, men kanskje ca 2 timer kondisjon hver dag, og 3-4 timer noen dager, og til sammen ca 5 - 6 dager i uka. Da spiser jeg masse masse. Da er jeg også kontant sulten. Mellom måltidene, der jeg spiser mye, må jeg ha en yougurt, eple osv

Og etter jeg har feks vært på langturer (feks skirenn (er bare mosjonist altså..:)) spiser jeg masse. Jeg husker ikke helt mengde, men det er mye, det vet jeg:)

Så ikke rart du er sulten, så aktiv som du er:)

Skrevet

Proteiner metter veldig godt, så kanskje du bør passe på å få i deg nok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...