Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener bestemt å huske at det for litt tid tilbake ble gitt ut en cd der andre artister sang sanger av Åge Aleksandersen....leter og leter på nettet, men kommer ingen vei. Er jeg helt på bærtur...eller er det noen her som kan hjelpe?

Skrevet

Tenkte du på Bjarne Brøndbo fra DDE?

Har han laget en plate med Aleksandersens sanger? Vet ikke hva jeg tenker på spesielt - trodde at det kanskje fantes en plate der forskjellige sangere synger hver sin sang av Aleksandersen...

Skrevet

Har han laget en plate med Aleksandersens sanger? Vet ikke hva jeg tenker på spesielt - trodde at det kanskje fantes en plate der forskjellige sangere synger hver sin sang av Aleksandersen...

Tenker du på teaterstykket som gikk på Trøndelag Teater for noen år siden? Bjarne Brødbo (og flere) laget en slags "livshistorie" der de fortalte et helt liv ved hjelp av sangene til Åge. Kjempefin forestilling!

Skrevet

Tenker du på teaterstykket som gikk på Trøndelag Teater for noen år siden? Bjarne Brødbo (og flere) laget en slags "livshistorie" der de fortalte et helt liv ved hjelp av sangene til Åge. Kjempefin forestilling!

Brødbo!? hehe....

Tja....gjør jeg det, tro? hmmmm...

Skrevet

Brødbo!? hehe....

Tja....gjør jeg det, tro? hmmmm...

Bjarne Brødboks... ;o)

Gjest Jente31
Skrevet

Fant du ut av det? Lillemus tenkte på det jeg gjorde, men ikke Bjarne Brødboks da ;o)

Skrevet

Fant du ut av det? Lillemus tenkte på det jeg gjorde, men ikke Bjarne Brødboks da ;o)

Jeg har funnet ut at jeg har funnet på en god idé som ingen andre har tenkt på: en cd der norske artister synger Aleksandersen :) Skjønner ikke dette her, var så sikker på at en slik plate finnes, med bla. Eidsvågs versjon av...tja...jeg "husker" ikke helt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...