Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne og en tenåring som skal ha to netter i London i midten av november og jeg trenger tips til et hotell som oppfyller følgende krav:

Lavbudsjett men inkludert frokost

Være lett å komme seg til flytoget til Stansted, men samtidig sentralt i forhold til serverdigheter og shopping.

Har noen gode forslag å komme med?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi bodde på Premier Travel Inn Kensington, ved Earl's Court, for noen uker siden.

Grei beliggenhet rett ved undergrunnen. Frokost var ikke inkludert, men kunne kjøpes ekstra for 7,50 pr. voksen. Barna spiste da gratis. Den frokosten var verdt pengene.

Når det gjelder transport fra Stansted, foretrekker jeg buss. Billigere, og selv om det tar litt lenger tid, kommer du nærmere sentrum. Vi tok direktebuss til Victoria, det kostet 14 pund tur/retur for en voksen. Da var det to stoppesteder på undergrunnen til hotellet.

Skrevet

Vi bodde på Premier Travel Inn Kensington, ved Earl's Court, for noen uker siden.

Grei beliggenhet rett ved undergrunnen. Frokost var ikke inkludert, men kunne kjøpes ekstra for 7,50 pr. voksen. Barna spiste da gratis. Den frokosten var verdt pengene.

Når det gjelder transport fra Stansted, foretrekker jeg buss. Billigere, og selv om det tar litt lenger tid, kommer du nærmere sentrum. Vi tok direktebuss til Victoria, det kostet 14 pund tur/retur for en voksen. Da var det to stoppesteder på undergrunnen til hotellet.

Tusen takk for god informasjon.

Skrevet

Henry VII. Kjempebillig, ligger i covent garden, har svømmebasseng og frokostservering. Små rom....men helt greit hotell. Med undergrunden er devt veldig lett å reise uansett hvor i London du bor.

Skrevet

Akkurat kommer hjem derfra, og bodde på Quality Crown Hyde Park. Koselig hotell, frokost inkludert. Ligger rett ved Paddington Station. Tok Stansted Express til Liverpool Street, og tuben derfra til Paddington. . betalte 1900 for to netter. Kan anbefales.

Skrevet

Takk for mange fine svar,nå har jeg litt å gå ut fra.

Annonse

Skrevet

Det var sant, ja, Var det noen som lovet meg referat, eller var det jeg som krevde det?

(Jeg synes dere skal kaste dere på en tur i vinterferien også....)

Skrevet

Det var sant, ja, Var det noen som lovet meg referat, eller var det jeg som krevde det?

(Jeg synes dere skal kaste dere på en tur i vinterferien også....)

Referat, ja:

Jentungen sa "dette er den beste ferien jeg har hatt noen gang". Høydepunktet var nok Rainforest cafe, med hotellfrokosten som en god nummer to.

Ellers var vi på Tower, og muséene. De muséene kunne man vel greit brukt et par uker på...

Barna vil gjerne tilbake, men jeg tror nok at jeg venter litt lenger enn til vinterferien før jeg tar med meg to barn alene på storbyferie. Det var gøy, men krevende.

Skrevet

Referat, ja:

Jentungen sa "dette er den beste ferien jeg har hatt noen gang". Høydepunktet var nok Rainforest cafe, med hotellfrokosten som en god nummer to.

Ellers var vi på Tower, og muséene. De muséene kunne man vel greit brukt et par uker på...

Barna vil gjerne tilbake, men jeg tror nok at jeg venter litt lenger enn til vinterferien før jeg tar med meg to barn alene på storbyferie. Det var gøy, men krevende.

Hmmm... Ja... Jeg lurer på om jeg ikke må ta med meg småfrøknene mine til London på jentetur i vinterferien.... Driver og overtaler pappaen for tiden, men det var det med antall feriedager, da. Tror Lillevill hadde storkost seg på Science Museum, og at storesøster hadde fotfulgt henne rundt overalt :)

Skrevet

Hmmm... Ja... Jeg lurer på om jeg ikke må ta med meg småfrøknene mine til London på jentetur i vinterferien.... Driver og overtaler pappaen for tiden, men det var det med antall feriedager, da. Tror Lillevill hadde storkost seg på Science Museum, og at storesøster hadde fotfulgt henne rundt overalt :)

Det høres moro ut, forutsatt at den minste aksepterer vogn. Jeg tviholdt på hånden til seksåringen på undergrunnen. Heldigvis tviholdt hun på min også.

Skrevet

Det høres moro ut, forutsatt at den minste aksepterer vogn. Jeg tviholdt på hånden til seksåringen på undergrunnen. Heldigvis tviholdt hun på min også.

Siste gangen storesøster brukte vogn var i London.... Det var rett etter at hun ble fem. Men det egentlig ikke undergrunnen jeg synes var mest ekkelt, mer alle menneskene og all trafikken. Noen ganger er det greit med litt mer oversikt.

Lillevill sitter gjerne i vogna, ja, men så har hun ikke så store føtter ennå heller, da.

Vinterferien ble forøvrig booket i går :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...