Gå til innhold

tenk at voksne folk gjør sånt

Anbefalte innlegg

Gjest er sjokkert
Skrevet

Det har vært håndball cup for veteraner i Trondheim i helgen og jeg er leder for hotell rommene på ett hotell i byen og jeg må si at jeg er sjokkert over hvordan folk i 40 årene oppfører seg.På hotellet bodde det både damer og menn i den alderen og når dem reiste i dag så det ikke ut etter dem.Hver eneste rom var overfyllt med flasker,bokser,søppel osv.Men det værste er hærverk.Det var knust en del bilder og ting(bord,stoler,statuer) var flyttet fra den ene avdelingen til den andre.Jeg kan ikke begripe hvordan vokse folk kan gjøre sånt.

Skrevet

Jeg har kommet til den konklusjon at vi mennesker i bunn og grunn er ganske primitive. Det er fremdeles ikke mye som skiller oss fra apene, selv om vi liker å tenke på oss selv som siviliserte og moderne. Særlig når alkohol kommer i bildet.

Gjest er sjokkert
Skrevet

Jeg har kommet til den konklusjon at vi mennesker i bunn og grunn er ganske primitive. Det er fremdeles ikke mye som skiller oss fra apene, selv om vi liker å tenke på oss selv som siviliserte og moderne. Særlig når alkohol kommer i bildet.

Ja det kan stemme.Dem oppførte seg som noen aper,om ikke verre

Skrevet

Akkurat.

Bortsett fra att apene har vett nok til å holde seg unna alkohol!

Skrevet

Så grusomt! Men hva skjer når ting går i stykker, de må vel betale for skadene?

Skulle tro de hadde lagt vettet hjemme........

Skrevet

Akkurat.

Skulle gjerne sett en full ape, spent på rampestrekene den kunne funnet på ;-)

Gjest er sjokkert
Skrevet

Så grusomt! Men hva skjer når ting går i stykker, de må vel betale for skadene?

Skulle tro de hadde lagt vettet hjemme........

Ja de må betale for skadene.Men sånn er det hvert år.De lærer aldrig

Skrevet

Akkurat.

veel, en sannhet med modifikasjoner

Skrevet

Dette kan ikke stemme. Iflg dolingene så er det bare 16-17 åringer som er uten styring og alle foreldre er ansvarsbevisste mennesker med full kontroll over alkoholinntak.

Skrevet

Jeg er ikke overrasket. Godt voksne folk på amatørfylla mister alt av hemninger og sunn fornuft, det ser man jo hvis man er dum nok til å bevege seg ute i den verste julebordssesongen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...